Crispin Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jeg har to bilder av et to album som jeg trenger hjelp til å identifisere. Noen som kjenner de igjen? Jeg er over middels interessert i musikk, og da spesielt black metal, men disse to, klarer jeg ikke å plassere. Endret 29. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) det første er hvertfall rammstein, mulig albumet er herzeleid...det andre aner jeg ikke edit: sehnsucht er det faktisk Endret 29. juni 2010 av Dkdaffy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvorfor var band og platetittel sensurert i begge bildene dine, da? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) What? Motorhead? Å helvete jeg sjems, trodde det var noe mexikansk jalla greier :!: Klarte ikke kjenne igjen lemmy. Endret 29. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvorfor var band og platetittel sensurert i begge bildene dine, da? http://pondus.no/Rokla/Konkurranser/VINN-festivalpass-til-Norway-Rock/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Åja. Jeg kan alle sammen men gidder ikke svare, for jeg skal ikke dit anyways. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Det er en konkurranse til norway rock - http://pondus.no/Rokla/Konkurranser/VINN-festivalpass-til-Norway-Rock/ Imponerende Bytex Til dere to som hjalp meg, viss dere vil ha svarene og delta selv så pm så skal jeg hjelpe. Endret 29. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Til dere to som hjalp meg, viss dere vil ha svarene og delta selv så pm så skal jeg hjelpe. Tror nok ikke jeg deltar ettersom jeg uansett ikke kan de dagene, men lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå