Aksel114 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) kjøpte meg ripped freak igår, og tok en tablett. ble helt svimmel, hode banket og jeg ble skikkeli kvalm. idag tok jeg en til, hodeverken gjikk bort, men jeg er fortsatt kvalm. regner da med att dette er pga det høye koffein innholde i kapslene. men jeg er da ikke sikker. jeg er kun 15 år. har drukket veldi mye redbull/andre energi drikker med høyt koffein innhold, uten og bli kvalm. eneste gangen jeg har blitt kvalm var en gang jeg drakk 2,3l burn. har også drukket en del kaffe. leste en plass att ripped freak inneholder samme koffein mengde som trekopper kaffe. hvor lenge tror dere det tar før kroppen min vender seg til det? / før jeg slutter og bli kvalm? er litt stress og trene i og med att jeg blir kvalm av tablettene. som sakt, tok min andre kapsel idag Endret 29. juni 2010 av Aksel114 1 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvorfor trenger du disse tabelettene? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Hvorfor trenger du disse tabelettene? trenger energi, og fikk tips om att disse tablettene er det beste alternativet + jeg har en del fett som må bort 1 Lenke til kommentar
different Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvorfor trenger du disse tabelettene? trenger energi, og fikk tips om att disse tablettene er det beste alternativet + jeg har en del fett som må bort Mat er også meget bra. De inneholder såkalte kalorier, som sånn egentlig er energi. Anbefales! 3 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Støtter different sitt forslag. Mye bedre og sunnere å få riktig mat og drikke istedenfor for koffein tabeletter. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Støtter different sitt forslag. Mye bedre og sunnere å få riktig mat og drikke istedenfor for koffein tabeletter. Joda, men de vet hvor de skal markedsføre disse produktene for å nå frem til disse 15-åringene, f.eks på Deiligst.no. Har selv prøvd disse pillene, har til og med overdosert 3-4 piller på samme gang uten å ha kjent noe effekt i det hele tatt. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Støtter different sitt forslag. Mye bedre og sunnere å få riktig mat og drikke istedenfor for koffein tabeletter. Joda, men de vet hvor de skal markedsføre disse produktene for å nå frem til disse 15-åringene, f.eks på Deiligst.no. Har selv prøvd disse pillene, har til og med overdosert 3-4 piller på samme gang uten å ha kjent noe effekt i det hele tatt. Tja. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Støtter different sitt forslag. Mye bedre og sunnere å få riktig mat og drikke istedenfor for koffein tabeletter. Joda, men de vet hvor de skal markedsføre disse produktene for å nå frem til disse 15-åringene, f.eks på Deiligst.no. Har selv prøvd disse pillene, har til og med overdosert 3-4 piller på samme gang uten å ha kjent noe effekt i det hele tatt. Hvordan vet du aat det var overdose hvis du ikke kjente noen effekt? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Fordi jeg ganget anbefalt dose med fire piller? Har prøvd både Ripped Freak og Rapid Burn for morro skyld, ingen av disse hadde noe effekt. Og jeg har gått ned 30 kg på 2 år, så jeg har mye å sammenligne med. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Støtter different sitt forslag. Mye bedre og sunnere å få riktig mat og drikke istedenfor for koffein tabeletter. Joda, men de vet hvor de skal markedsføre disse produktene for å nå frem til disse 15-åringene, f.eks på Deiligst.no. Har selv prøvd disse pillene, har til og med overdosert 3-4 piller på samme gang uten å ha kjent noe effekt i det hele tatt. Sjekk hvem som har vært inn på deiligst.no Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det var sikkert bare et eksempel Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Sorry for at jeg liker lettkledde jenter, vet at det ikke er alle gutter som gjør det, så det er jo vanskelig å stå for. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Sorry for at jeg liker lettkledde jenter, vet at det ikke er alle gutter som gjør det, så det er jo vanskelig å stå for. Hoho :!: Har merket det et par ganger også. Slankepiller på høyre siden. Det som er litt morsomt er at det helt sikkert mange ungdommer som går på det der, Ripped Freak.. Er jo kult navn eller hva? ^^ Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Sorry for at jeg liker lettkledde jenter, vet at det ikke er alle gutter som gjør det, så det er jo vanskelig å stå for. Hoho :!: Har merket det et par ganger også. Slankepiller på høyre siden. Det som er litt morsomt er at det helt sikkert mange ungdommer som går på det der, Ripped Freak.. Er jo kult navn eller hva? ^^ Men, fungerer det? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Sorry for at jeg liker lettkledde jenter, vet at det ikke er alle gutter som gjør det, så det er jo vanskelig å stå for. Hoho :!: Har merket det et par ganger også. Slankepiller på høyre siden. Det som er litt morsomt er at det helt sikkert mange ungdommer som går på det der, Ripped Freak.. Er jo kult navn eller hva? ^^ Men, fungerer det? Jeg kan sette meg som åpent sinn på dette spørsmålet. La oss først se hva produktet inneholder; 400mg Grønn Te 200mg Rød Pepper 200mg Kaffebønne ekstrakt 200mg Grønn Kaffebønne ekstrakt Inneholder 310 mg Methylxanthines per kapsel Inneholder 270 mg Koffein per kapsel --- Alle disse ingrendiense har blitt forsket på og viser at de kan hjelpe mot forbrenningen. Men så blir jo spørsmålet, hvor mye og hvor bra? Grønn te har blitt forsket mye på, og forskere tror at hovedmekanismen til grønn te som forbrenningsprofukt er å øke horomonet noradrenalin, som har en samme effekt som adrenalin, og øker på samme måte forbrenningen samtidig som appetitten reduseres. Som du kan lese litt mer om her. Det andre folk missforstår med slike produkter er at de prøver å gå opp i vekt mens de tror at et slik produkt gjør at man blir "ripped". Noe som er feil. Det nærmeste man kommer av "opp i vekt, mens ned i fettprosent" er anabole steorider. Nå har jeg bare lagt fram fakta om produktet, din jobb blir å finne ut hvor bra dette virker. Endret 4. juli 2010 av Pijus Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Men det er mye grønnsaker i det ser jeg, det er jo sunt. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Men det er mye grønnsaker i det ser jeg, det er jo sunt. skulle bare mangle Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Men det er mye grønnsaker i det ser jeg, det er jo sunt. Øh, noen få gram er ikke mye! Isteden for å ta disse pillene kan man jo bare spise mer grønnsaker til middag og ta en kopp grønn te av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå