Gå til innhold

t610 elkøp priser

Anbefalte innlegg

Hei

Fant ikke T610 på elkjop.no men lurte på om noen hadde sett den i butikken der?

Og hva er prisen f.eks. med telenor privat+ eller privat skala.

Har helt lyst til å kjøpe mobilen i butikk isteden får på nette med tanke på hvis det skulle gå noe galt med telefonen.

Anybody?

Arnfinn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei !

Var på Elkjøp i Fredrikstad i dag. Fikk der beskjed om at SE610 var ventet inn på fredag. Prisen, med Netcom Youngtalk, skulle være ca. 3600.-

Alt for mye, spør du meg !

... Kan jo hende det blir billigere med Telenor abb., men mitt råd er å dra til nærmeste butikk som har telefonene å prøve den. Hvis _du_ er fornnøyd med den, kan du jo kjøpe den fra billigste webshop. Blir sikkert billigere. Siba.no skal visst være ganske så billige.

Lenke til kommentar

hmm ja det var mye. han må ha sakt feil. Expert tar 2799 med youngtalk.

Men jeg skal ha den med telenor Privat + da koster den 2399.

På siba.no koster den 1790 med Tele2 Ekstra Mye i 18mnd.

Det er et dyrt am. da er telenor privat+ bedre men det er jo 900 mer. Men så kommer porto på web sida ca 100,- og så hvis det skulle gå noe galt så må du sende mobilen av gårde i posten. Det er kipt....

så å betale litt mer i butikken er ok for meg. Men jeg venter til Elkøp og Lefdal får den inn å ser hva de priser den til. Blir nokk helt sikkert billigre en Expert.

Lenke til kommentar

Nå skal Onkel Totto hjelpe dere litt;) Vet ikke helt om det funker, men etter de mailene jeg har fått svar på fra Elkjøps kundesenter så skal dette funke.

Du trenger:

1 - Webbrowser av valgfritt merke (IE, Opera, Mozilla e.l.)

1 - Printer

1 - Ark

Du gjør følgende:

Besøk www.siba.no og gå inn på "Telefoni" delen og velg mobil - uten abb.

Så finner du din SE T610 litt nedpå siden, til 3230,- eller hva det er den koster der. Så tar du en utskrift av dette og legger i lomma.

Nå må du bare finne nærmeste Elkjøp butikk. Elkjøp opererer med såkalt "pris-garanti" hvor de sier at ett hvert produkt du kan finne billigere ett annet sted, skal de matche prisen på. Nå går du ned og prater med en selger i brunevare avdelingen. (Mobil-delen) og sier at du vil ha en SE T610 uten abb. Og spør hva det koster. Mest sannsynelig vil han si at den ligger på 3500,- - 4000,- sånn ca. Da tar du frem det arket du printa ut og viser han det, og minner han på prisgarantien.

Dersom alt går som det skal. Så får du en mobiltelefon ett par hundre kroner billigere og slipper turen til Siba (som i mitt tilfelle er 5 mil unna eller noe, mot Elkjøps 5minutter..) Har ikke prøvd dette selv men skal gjøre det en dag snart. Hvis noen prøver, så vær så snill og fortell meg hvordan det gikk:)

Lenke til kommentar

Onkel totto.

Elkjøps prisgaranti seier klårt og tydeleg.

Vi forutsetter da at varen er av samme merke, har tilsvarende spesifikasjoner og er å få kjøpt hos en lokal butikk konkurrent. Husk å medbringe kvittering.

Varen må være kjøpt hos ein LOKAL konkurent.

Atså ikkje td komplett som er ein dagstur borte.

Lenke til kommentar
Onkel totto.

Elkjøps prisgaranti seier klårt og tydeleg.

Vi forutsetter da at varen er av samme merke, har tilsvarende spesifikasjoner og er å få kjøpt hos en lokal butikk konkurrent. Husk å medbringe kvittering.

Varen må være kjøpt hos ein LOKAL konkurent.

Atså ikkje td komplett som er ein dagstur borte.

Det er jo verdt å prøve i hvert fall....? :)

Lenke til kommentar

Hehe, meneh en ting du ikke tenker på... Hvordan definerer man "Lokalt"? Siba ligger en halvtimes kjøretur fra elkjøp her hvor jeg bor. Egentlig samme faen om jeg kjøper på elkjøp eller siba da, men tenkte jeg skulle tipse dere. Elkjøp sa at det ville fungere dersom man tok med seg en utskrift fra siba.no sine websider..

spm: SIBA.no har Sony Ericsson T610 inne til 3380,- kroner uten abb. Dvs at hvis jeg tar utskrift av: http://www.siba.no/Product/Product_tele.as...ntifier=NO18836 denne siden, så kan jeg kjøpe mobilen til samme pris hos dere. Riktig?

svar: Hei og takk for din henvendelse

Ja, du må ta med en utskrift av denne annonsen inn til en av våre butikker.

Ha en fortsatt god dag.

Med vennlig hilsen

Carina

ELKJØP KUNDESENTER

[email protected]

www.elkjop.no

Så jeg vet ikke jeg....

Lenke til kommentar

Litt villedende markedsføring fra elkjøp isåfall. De matcher prisen til andre, men bare dersom du tar med bevis. De som ikke gidder/ikke vet dette må betale mer. Forskjellsbehandling? Er jo forsåvidt en premiering av de som følger med, sånn som oss på forumet...

SlowScan, lykkelig eier av T610 fra siba.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...