ColdCode Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei. Jeg lastet nettopp ned en Windows 7 ISO fil for å installere på min Asus netbook. Men det var først etter installasjon jeg fant ut at den hadde installert Windows 7 Ultimate, og ikke Windows 7 Starter som jeg ønsket. ISO-filen var en multi fil, med Home Premium, Professional, Starter og Ultimate, så da har den tydeligvis valgt Ultimate. Kan jeg "nedgradere" til Windows 7 starter? Eller må jeg laste ned en Windows 7 Starter ISO-fil istedet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvis du ikke har lisens til Ultimate er jeg rimelig sikker på at Windows vil nedgradere seg selv etter 30 dager, og i mellomtiden kan du bare slå av uønskede tjenester. Men er det ikke greiest å bare installere på nytt? Det tar jo ikke akkurat hele dagen å installere Win 7. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Hvor laster du ned fra? Vel, det varierer litt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det høres ut som piratkopiering. Og da vil vi ikke ha noen videre diskusjon om det her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå