Gå til innhold

Bærbar til maks 5500kr

Anbefalte innlegg

Dama trenger ny bærbar, og har gitt meg budsjettet på 5500kr.

Bruker å følge godt med på markedet selv, men da i de litt dyrere maskinene..

krav:

Minnekortleser

webcam

dedikert grafikk så hun kan spille Sims og slikt..

Ikke HP eller Qompac

Skjermstørrelse fra 15 til 17".

Selv lurer jeg på Easynote TJ75, men damer er jo så forbanna opptatt av utseende... så den går nok ikke..

Andre forslag folkens?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja dette så rimelig bra ut.

Er bare litt små skeptisk til AMD på laptop...

Cpuene på disse ranker jo under 100plass på notebookcheck.net, mens en i3 330m ranker jo rundt 50 :p

Kom gjerne med argumenter på hvorfor AMD kan velges.. Veit du har noe å si vidarkri :p

Lenke til kommentar

Det blir jo litt vrient når du setter krav til maskin hjem på døra innen lørdag, og det til den nette sum av 5500kr. :tease:

Du veit like godt som meg at det garantert kommer en maskin med i3 eller AMD Phenom II på tilbud til rundt 5000kr iløpet av sommeren.

Acer Aspire 5551G eller Toshiba L650-11R.

Men siden du absolutt skal ha en maskin pr omgående så har du jo begrenset valgmulighet. Personlig ville jeg nok ventet på et tilbud på en av de maskinene jeg har nevnt over, men det er nå meg da. :cool:

Lenke til kommentar

Vi leverte hennes gamle Qompac i går for 3 gang, og da fikk vi tilbake endel penger for den, da butikken ikke hadde en skit av valg.. det var enten en superræva HP eller betale masse ekstra for å komme opp til en maskin som de skulle ha 7000 for, men som koster 5000 på nett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...