Robert. Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Hei Skal ta meg en tur i sverige og har tenkt og bruke Postbanken VISA kortet mitt. Jeg har lest litt rundt om steder at man kan enten betale med svenskekroner eller igjennom BankAxept eller noe lignende. Da har jeg jo tenkt og betale igjennom svenske kroner og ikke BankAxept siden jeg tror at BankAxept endrer kursen. http://forbrukerportalen.no/Artikler/2009/betal_med_visa_eller_mastercard_i_sverige • Be om å bli belastet på Visa, ikke BankAxept. Hvordan kan jeg være sikker på at jeg ikke blir belastet med BankAxept? og kan man spørre om dette i en butikk? Takk for svar Robert. Endret 29. juni 2010 av Robert. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Bump starter og få liten tid nå Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Alt står jo i artikkelen. - Betal alltid i svenske kroner og belast visa. - Er du usikker spesifiser at du vil betale med Visa. Lenke til kommentar
yaddah Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det sikreste er å bruke et kort som ikke har BankAxept, et rent VISA eller MasterCard kredittkort. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skaff deg kredittkort så er du sikker på at de ikke kan bruke BankAxept. Spør de om du vil betale i norske eller i svenske svarer du svenske, verre er det faktisk ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå