Jotun Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 I 2010 skal det være veldig lett å vise en ting på en storskjerm, mens man sender noe annet ut på eteren..... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Sergio Ramos - jeg elsker han. Den farten, den offensive viljen, driblingene, pasningene og ikke minst skuddene. Min favoritthøyreback. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 David Villa leverte varene my ass. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 David Villa leverte varene my ass. David Villa skapte 4 store sjanser og scorte på 1. Hva leverte han ikke på? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Frankrike, Tyskland, Argentina og Spania har fått dommerhjelp. Er da ikke bare de lagene som har fått dommerhjelp. Har vært mange feilaktige kort, anulleringer og mål som skulle vært avblåst på. I hvilken situasjon har Frankrike fått hjelp i forresten? De har fått et hardt rødt mot Sør Afrika, og et offisde mål mot Mexico imot seg. Forresten, blir en vel en slik overskrift på VG eller DB; Villa tok en spansk en. Frankrike handset i playoff mot Irland Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 TV2 tar ikke tak i det som skjedde i situasjonene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har ikke TV2 engang tenkt til å nevne dommerfeilene? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 David Villa leverte varene my ass. David Villa skapte 4 store sjanser og scorte på 1. Hva leverte han ikke på? I følge fotballreglene scårte han ingen. Dommeren scårte målet Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvis linjedommeren er i tvil skal han ikke vinke offside og det angripende laget få den eventuelle fordelen. Er det ikke det reglene sier? Ikke feilaktig altså? Hehe, selv om linjedommeren er i tvil, så gjør ikke det saken riktig når det faktisk var offside. Ikke helt det jeg mente, han var jo åpenbart offside. Men jeg ser hvordan de tre siste ordene kan få det til å se sånn ut. Men siden du sier at det ikke er riktig så må jeg si det heller ikke er feil, samme hva bildene måtte vise etterpå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Der ja, og det var offside ja. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Vi får unnskylde dommeren? hvorfor i svarte stinkende helvete skal vi unskylde dommerene? Der ja. Spania vinner fortjent sa de Pissprik hele gjengen. Pisspreik. Begynn å spy, det er mindre kvalmt å se på Endret 29. juni 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
bananflue Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Fy søren, som TV2 rævslikker Spania! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Var aldri i nærheten? Bare Ronaldo som kan gjøre noe? Hvilken kamp er det de har sett på? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 En kamp der Spania vant fortjent. den akmpen sog ikke jeg Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Frankrike, Tyskland, Argentina og Spania har fått dommerhjelp. Er da ikke bare de lagene som har fått dommerhjelp. Har vært mange feilaktige kort, anulleringer og mål som skulle vært avblåst på. I hvilken situasjon har Frankrike fått hjelp i forresten? De har fått et hardt rødt mot Sør Afrika, og et offisde mål mot Mexico imot seg. Forresten, blir en vel en slik overskrift på VG eller DB; Villa tok en spansk en. Frankrike handset i playoff mot Irland Du kan ikke ta med noe som skjedde i playoffen. Da må vi ta med alle lagene som hadde dommerhjelp gjennom kvalifiseringen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg gir snart opp både VM og fotball generelt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Frankrike, Tyskland, Argentina og Spania har fått dommerhjelp. Er da ikke bare de lagene som har fått dommerhjelp. Har vært mange feilaktige kort, anulleringer og mål som skulle vært avblåst på. I hvilken situasjon har Frankrike fått hjelp i forresten? De har fått et hardt rødt mot Sør Afrika, og et offisde mål mot Mexico imot seg. Forresten, blir en vel en slik overskrift på VG eller DB; Villa tok en spansk en. Frankrike handset i playoff mot Irland Du kan ikke ta med noe som skjedde i playoffen. Da må vi ta med alle lagene som hadde dommerhjelp gjennom kvalifiseringen. Ta de med. Jeg har ikke kommet over at dommeren sendte Manchester United ut av CL mot Porto den sesongen Porto vant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Dette kan bli enda en av årets vm's høydepunkter. Eller en av de store nedturene. Trilleball på midten og filming i stor skala er risikomomenter.... Men nok av stjerner i denne kampen! Ble nedturen gitt. Trilleball ala barca. Kjedelig kamp. Hadde Portugal somlet ballen i mål først kunne dette kanskje blitt en bedre kamp. Tenk å ha så enormt mange kreative spillere som det spania har, men ikke gjør noe annet enn å sentre på tvers. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg gir snart opp både VM og fotball generelt. Det må bli en reaksjon nå. Man kan da ikke forsvare dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå