Spenis Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Heisan, jeg lurer på om du vet om dem bruker EURO i Tyrkie eller bruker dem bare lira. Endret 29. juni 2010 av Spenis Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Sist jeg var der oppga de ofte prisene også i € med en relativt dårlig kurs. De tar € mange steder, men det lønner seg nok for deg å bruke tyrkiske penger. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja. Kom hjem fra Tyrkia for to dager siden og der kunne man ofte bruke euro. Opplevde ikke kursen som dårligere, faktisk bedre ved enkelte tilfeller. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Som Yvonne sier, så godtar det stort sett begge deler. (Vi fikk til og med betale med norske kroner i en butikk) Kursen er også vanligvis bedre ved betaling i € kontra TL, siden inflasjonen i Tyrkia er høy. Da jeg var der, lå kursen mellom € og TL på 1,85 - 1,95, men stort sett alle restauranter/barer/butikker gav oss en kurs på 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå