andeham Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei. Er det noen som vet om noen gode websider som tilbyr lagring og salg av bilder? (ala "Kjøp bildet") Er vel en fordel at den er knyttet opp til Paypla. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Tenker du da på å drifte en side selv for å selge de, eller tenker du på å kjøpe ferdig produkt, som er til salgs av andre? Skjønte ikke helt spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
andeham Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg tenkte på det siste. Kjøpe det fra noen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Kjøpe et system som har denne muligheten, eller bilder? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Om han ønsker å kjøpe et slikt system, kan jeg bistå. Om han vil kjøpe bilder, kan jeg ikke bistå. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Altså med andre ord, deal or no deal. haha! Lenke til kommentar
andeham Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Altså med andre ord, deal or no deal. haha! Jeg må selvsagt kjøpe dette eksternt. Vet det finnes mange tilbydere der ute, men vet bare ikke hvem som er mest annerkjent osv. Har sett på denne: http://www.photoboxgallery.com/ Jeg ønsker blant annet å kunne embedde bildegallerier inn i en blog, f.eks, med muligheten til at de som leser og ser/blar i bildegalleriet får muligheten til å kjøpe bilder. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg kan lage noe slikt, om du sender meg en pm. Du får også da eget domene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå