HanZl Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei! Vi opplever nå at hvis man prøver å skrive ut et dokument ifra word/excel i et xen-app miljø at man får meldingen: Kan ikke skrive ut på grunn av en feil ved skriveoppsettet. Kontrollere skriveren ved å skrive ut en test side fra windows osv. Men ifra feks notepad virker utskrift. Noen ganger virker utskrift, dette kan ikke være noe driverfeil i oppsettet, hvis man restarter print spooleren + Citrix print manager service går utskriften greit, men hvis en annen bruker logger seg inn må man på nytt restarte spooler + Citrix print manager service. Printserver: Win 2008 R8 64bit HP UDP drivere Citrix servere: Win2008 64bit Har noen av dere opplevd noe samme? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Høres jo unektelig ut som en kødden printerdriver når det hjelper å restarte spoolern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå