Gå til innhold

Driver står som "Standard VGA skjermkort"?

Anbefalte innlegg

Standard VGA Skjermkort*

Når jeg går på Enhetsbehandling og Skjermadapter, så står det bare "Standard VGA Skjermkort" :S

Jeg har nettopp installert Windows 7 og gjennopprettet pc min. Jeg lurer på hva slags skjermkort eller driver jeg har. sånn at jeg kan oppdatere drivern ;)

hvordan kan jeg finne ut det? ( og det hadde vært bra hvis dere kunne linke meg den nyeste drivern for PC'en min:)

Jeg har ikke så mye erfaring med PC så prøv å forklar litt lett :p

(beklager stavefeil)

Endret av Bluewaffle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Standard VGA Skjermkort*

Når jeg går på Enhetsbehandling og Skjermadapter, så står det bare "Standard VGA Skjermkort" :S

Jeg har nettopp installert Windows 7 og gjennopprettet pc min. Jeg lurer på hva slags skjermkort eller driver jeg har. sånn at jeg kan oppdatere drivern ;)

hvordan kan jeg finne ut det? ( og det hadde vært bra hvis dere kunne linke meg den nyeste drivern for PC'en min:)

(beklager stavefeil)

For at vi skal kunne linke deg den nyeste driveren, som du sier, så må du jo si hva slags PC du har :p

Ang skjermkort, prøv å høyreklikk på Standard VGA Adapter og velg Oppdater Driverprogramvare, da skal den søke automatisk på internett og finner nok den riktige.

Lenke til kommentar

Standard VGA Skjermkort*

(beklager stavefeil)

For at vi skal kunne linke deg den nyeste driveren, som du sier, så må du jo si hva slags PC du har :p

Ang skjermkort, prøv å høyreklikk på Standard VGA Adapter og velg Oppdater Driverprogramvare, da skal den søke automatisk på internett og finner nok den riktige.

Jeg har prøvd det, Da sier den at jeg har den nyeste drivern :S jeg har en HP Compaq 8710p med win 7

Lenke til kommentar

ja :) kan du gi link ? :) men også et spørsmål som er litt et annet tema.

Jeg har Panda Cloud Antivirus. og det funker bra. men når det står at jeg har et virus, så er det ikke noen fjern knapp eller noe fjern virus :s hvordan kan jeg fjerne selve virusene? eller gjør panda Cloud Antivirus det automatisk ? :)

hehe, litt annent tema men, tenkte kanskje du visste det^^

Lenke til kommentar

Link er i min forrige post, bare klikk der det står versjon 257.21 så kommer du til Nvidia siden.

Når det gjelder Panda Cloud så burde jeg ha visst det fordi jeg har nemlig Panda Global Protection på 3 PCer, men nå nok melde pass der, for øyeblikket. :blush:

Men her har du en link til Panda Cloud Help side.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Okay den er grei, bare en ting jeg kom på angående den Panda versjonen jeg har. Det er at den er veldig hypp på å stoppe script filer, av og til må jeg de-aktivere Panda helt for å få installert programmer som bruker script.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...