Bluewaffle Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Standard VGA Skjermkort* Når jeg går på Enhetsbehandling og Skjermadapter, så står det bare "Standard VGA Skjermkort" :S Jeg har nettopp installert Windows 7 og gjennopprettet pc min. Jeg lurer på hva slags skjermkort eller driver jeg har. sånn at jeg kan oppdatere drivern hvordan kan jeg finne ut det? ( og det hadde vært bra hvis dere kunne linke meg den nyeste drivern for PC'en min:) Jeg har ikke så mye erfaring med PC så prøv å forklar litt lett (beklager stavefeil) Endret 29. juni 2010 av Bluewaffle Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Standard VGA Skjermkort* Når jeg går på Enhetsbehandling og Skjermadapter, så står det bare "Standard VGA Skjermkort" :S Jeg har nettopp installert Windows 7 og gjennopprettet pc min. Jeg lurer på hva slags skjermkort eller driver jeg har. sånn at jeg kan oppdatere drivern hvordan kan jeg finne ut det? ( og det hadde vært bra hvis dere kunne linke meg den nyeste drivern for PC'en min:) Jeg har ikke så mye erfaring med PC så prøv å forklar litt lett (beklager stavefeil) For at vi skal kunne linke deg den nyeste driveren, som du sier, så må du jo si hva slags PC du har Ang skjermkort, prøv å høyreklikk på Standard VGA Adapter og velg Oppdater Driverprogramvare, da skal den søke automatisk på internett og finner nok den riktige. Lenke til kommentar
Bluewaffle Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Standard VGA Skjermkort* Når jeg går på Enhetsbehandling og Skjermadapter, så står det bare "Standard VGA Skjermkort" :S Jeg har nettopp installert Windows 7 og gjennopprettet pc min. Jeg lurer på hva slags skjermkort eller driver jeg har. sånn at jeg kan oppdatere drivern hvordan kan jeg finne ut det? ( og det hadde vært bra hvis dere kunne linke meg den nyeste drivern for PC'en min:) Jeg har ikke så mye erfaring med PC så prøv å forklar litt lett (beklager stavefeil) For at vi skal kunne linke deg den nyeste driveren, som du sier, så må du jo si hva slags PC du har Ang skjermkort, prøv å høyreklikk på Standard VGA Adapter og velg Oppdater Driverprogramvare, da skal den søke automatisk på internett og finner nok den riktige. Jeg har prøvd det, Da sier den at jeg har den nyeste drivern :S jeg har en HP Compaq 8710p med win 7 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Her finner du alle driverne for PCen din: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=no&prodNameId=3355687&prodTypeId=321957&prodSeriesId=3369264&swLang=13&taskId=135&swEnvOID=4055 Lenke til kommentar
Bluewaffle Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 ok, tusen takk jeg prøver å installere den nyeste og kommer og sier hvordan det gikk Men jeg har Win 7 home :S eller gjør ikke det noe ? O.o Lenke til kommentar
Bluewaffle Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 ok.takk:) holder på å downloade nå. Lenke til kommentar
Bluewaffle Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 YES ! tusen takk, installasjonen gikk helt fint. og PC'en ser mye bedre ut !! tusen takk ! men var dette den nyeste drivern ? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Nei, det er det ikke. Siste Quardo driver er versjon 257.21 som du kan laste ned fra Nvidia sine sider. Regner med at du har Windows 7 32-bit??? Endret 29. juni 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Bluewaffle Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 ja kan du gi link ? men også et spørsmål som er litt et annet tema. Jeg har Panda Cloud Antivirus. og det funker bra. men når det står at jeg har et virus, så er det ikke noen fjern knapp eller noe fjern virus :s hvordan kan jeg fjerne selve virusene? eller gjør panda Cloud Antivirus det automatisk ? hehe, litt annent tema men, tenkte kanskje du visste det^^ Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Link er i min forrige post, bare klikk der det står versjon 257.21 så kommer du til Nvidia siden. Når det gjelder Panda Cloud så burde jeg ha visst det fordi jeg har nemlig Panda Global Protection på 3 PCer, men nå nok melde pass der, for øyeblikket. Men her har du en link til Panda Cloud Help side. Endret 29. juni 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Bluewaffle Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 OK, men takk for alt. jeg holder på å installere Age of conan nå men så skal jeg installere den nye drivern men tror nok jeg lager et nytt emne om det med Panda Cloud takk for alt Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Okay den er grei, bare en ting jeg kom på angående den Panda versjonen jeg har. Det er at den er veldig hypp på å stoppe script filer, av og til må jeg de-aktivere Panda helt for å få installert programmer som bruker script. Endret 29. juni 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Bluewaffle Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Oja,hhhhm. vet du noen andre Antivirus som er bar og gratis ? ( jeg har Panda Cloud Antivirus free version) Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Å jada, du har Avira som er bra og AVG. Mener å huske at gutta i Antivirusprogrammer og datasikkerhet forumet anbefaler Avira, har det selv på en XP installasjon. Lenke til kommentar
Bluewaffle Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Ok. tror jeg kommer til å uninstall Panda Cloud, og prøver Avira:) Lenke til kommentar
Bluewaffle Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Kan du plz gi meg link til den rette antivirusen for Avira ? lol, var så mange forskjellige osv :S ( som sakt har ikke mye erfaring ) helst den norske versjonen, men hvis det ikke finnes så kan du gi den engelske ? Lenke til kommentar
Bluewaffle Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 klarte det men når jeg skanner nå, så står det at jeg ikke har noen virus. men på Panda Cloud så sto det det :S ^^ men liker dette programmet mye bedre :9 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Virus er oppskrytt.. Jeg har ikke hatt noen form for antivirus/antispyware/brannmur aktivert på 4 år, har fått "virus" 1 gang. Det var ikke ordentlig virus engang Og jeg laster ned mye rart ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå