krs Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg forsøker å få to farger på to linker på samme side, men får det ikke til. Den ene linken vil jeg ha i èn statisk farge(hover, active etc), den andre i en annen farge. Er ikke noen racer på CSS, men har forsøkt å legge til en egen style på hver av de to linkene uten hell, noen tips? Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Du kan bruke klasser til å velge forskjellige farger på linkene. Her har jeg laget to klasser; en med grønn farge og en med rød farge. <!DOCTYPE html> <html> <head> <meta charset="utf-8"> <title>link styles</title> <style> a.green { color:green; } a.red { color:red; } </style> </head> <body> <a href="#" class="green">This is a green link defined in our style</a> <br /> <a href="#" class="red">This is a red link defined in our style</a> <br /> <a href="#">This is a standard link</a> </body> </html> Endret 29. juni 2010 av Lek1 Lenke til kommentar
krs Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Takk for hjelpen, der satt den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå