RoXxW|LLe Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei ! Er dette bra hvorfor ? Hvorfor ikke et annet ? Hva er ikke bra med dette ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=PC65BUSB Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Den er jo ganske tøff det. Den er jo Lian Li så du får nok kvalitet.. btw. viss du casemodder den MÅ du legge ut bilder Lenke til kommentar
L.. Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Personlig så syntes jeg det så svart og kjedelig. Men så er den genial mekket inni da. Kvalitat som det suser. Men like kjedelig å se på som en gammel 486 model. Er liksom ikke så mye som gjør at den skiller seg ut fra en f.eks IBM pc. IBM har sikkert mer spennede kabinetter de også. Persolig falt jeg litt mer for en Lian Li Miditower, Aluminium, USB, Sort Men jeg er av den typen som liker litt lys andre furnurlige ting. Super kvalitet. Som en mercedes. Men må bare si at mercederser ikke er like flink å lage kule biler. Mener AUDI har mye kuler biler. Hver sin smak. Lenke til kommentar
ZeLoo Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Lian Li er konge og det kabinettet var stilrent. jeg likte det veldig godt Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Pent og lett og rimeligere enn tidligere. Desverre har jeg allergi mot 80mm vifteplasser.... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Super kvalitet. Som en mercedes. Men må bare si at mercederser ikke er like flink å lage kule biler. Mener AUDI har mye kuler biler. en ting er at mercederser ikke kan lage (andre) biler i det hele tatt også er jeg enig i at audi, og også bmw er mye kulere Lenke til kommentar
L.. Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Super kvalitet. Som en mercedes. Men må bare si at mercederser ikke er like flink å lage kule biler. Mener AUDI har mye kuler biler. en ting er at mercederser ikke kan lage (andre) biler i det hele tatt også er jeg enig i at audi, og også bmw er mye kulere Vet at BMW er kulere. Har selv slevet på en 318 i. Ye Ye Lenke til kommentar
L.. Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Super kvalitet. Som en mercedes. Men må bare si at mercederser ikke er like flink å lage kule biler. Mener AUDI har mye kuler biler. en ting er at mercederser ikke kan lage (andre) biler i det hele tatt også er jeg enig i at audi, og også bmw er mye kulere Vet at BMW er kulere. Har selv slevet på en 318 i. Ye Ye Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det er bare drit bra kvalitet på de kabinettene fra LIan Li har selv et pc6099 det er fett!!! Det der du hadde i tankene er jo fett å modde også da, men det er bare det at viss man kjøper en dyr, ny mercedes så vil man ikke style den i tilfelle det mislykkes og ser fucka ut!!! Ellers er jo Lian Li high-End kabinetter da!!! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det kabinettet er nasty minouh Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det kabinettet er nasty minouh Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Lian Li PC6099B er fetere men det er vel nesten ferdig modda. pluss at det koster litt mer. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Audi er best.... BMW er litt for "wolla"..... Dårlig kvalitet... Ikke like bra kjøre egenskape......... Mens Audi Åja........ LianLI er kongebra, selv om det ser litt kjipt ut... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Super kvalitet. Som en mercedes. Men må bare si at mercederser ikke er like flink å lage kule biler. Mener AUDI har mye kuler biler.Hver sin smak. Mercedes-Benz lage dei tøfaste bilane i verden + dei ha kvalitet Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Det e et bra kabinett å starte med. Siden det e sort så trenger du jo ikke å lakke det (hvis du like sort kabinett) Men hvis det skal bli bra må du jo forandre litt, lakke noen av detaljene i fronten en annen farge, sette lys inni den eller nåkka sånt. Det som e fint med case mods e at det e få eller ingen som har likens kabinett som du... Det e jo oxo bra at det e god kvalitet på kabinete. Til dåkker som så muligheten av å diskutere biler prøv å kom tilbake til temae. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Gjesp!! kjedelig kabizz... er ikke så lysten på lian li jeg.. :o ser ut som alle andre er det.. synes qtech hart mer stil.. uinspirerende... men det er aliminium, og smarte løsninger i fleng da... noe positivt er det jo, men ikke verdt prisen. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hvorfor kjøpe det kabinettet når du kan bruke min über-originale casemod-ide: Kjøpe et Chieftch-kabinett, ei sideplanet med vindu, så setter du inn en kald katode! Det er originalt det! Fra spør til alvor: kabinettet er faktisk kulere enn på microplex's bildet, prisen er kanskje litt drøy, men ellers synes JEG det ser ok2k ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå