Gå til innhold

Hva synes dere om dette Kabinette ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så syntes jeg det så svart og kjedelig. Men så er den genial mekket inni da. Kvalitat som det suser.

Men like kjedelig å se på som en gammel 486 model.

Er liksom ikke så mye som gjør at den skiller seg ut fra en f.eks IBM pc. IBM har sikkert mer spennede kabinetter de også.

Persolig falt jeg litt mer for en Lian Li Miditower, Aluminium, USB, Sort

Men jeg er av den typen som liker litt lys andre furnurlige ting. :woot:

Super kvalitet. Som en mercedes. Men må bare si at mercederser ikke er like flink å lage kule biler. Mener AUDI har mye kuler biler.

Hver sin smak. :woot:

Lenke til kommentar
Super kvalitet. Som en mercedes. Men må bare si at mercederser ikke er like flink å lage kule biler. Mener AUDI har mye kuler biler.

en ting er at mercederser ikke kan lage (andre) biler i det hele tatt :lol:

også er jeg enig i at audi, og også bmw er mye kulere ;)

Lenke til kommentar

Vet at BMW er kulere. Har selv slevet på en 318 i.

Ye Ye

Lenke til kommentar

Vet at BMW er kulere. Har selv slevet på en 318 i.

Ye Ye

Lenke til kommentar

Det er bare drit bra kvalitet på de kabinettene fra LIan Li har selv et pc6099 det er fett!!!

Det der du hadde i tankene er jo fett å modde også da, men det er bare det at viss man kjøper en dyr, ny mercedes så vil man ikke style den i tilfelle det mislykkes og ser fucka ut!!!

Ellers er jo Lian Li high-End kabinetter da!!!

Lenke til kommentar

Det e et bra kabinett å starte med. Siden det e sort så trenger du jo ikke å lakke det (hvis du like sort kabinett) Men hvis det skal bli bra må du jo forandre litt, lakke noen av detaljene i fronten en annen farge, sette lys inni den eller nåkka sånt. Det som e fint med case mods e at det e få eller ingen som har likens kabinett som du... Det e jo oxo bra at det e god kvalitet på kabinete.

Til dåkker som så muligheten av å diskutere biler prøv å kom tilbake til temae.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe det kabinettet når du kan bruke min über-originale casemod-ide: Kjøpe et Chieftch-kabinett, ei sideplanet med vindu, så setter du inn en kald katode! Det er originalt det!

Fra spør til alvor: kabinettet er faktisk kulere enn på microplex's bildet, prisen er kanskje litt drøy, men ellers synes JEG det ser ok2k ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...