Gå til innhold

vil ekstra kg på beina ha mye å si for forbrenningen ?

Anbefalte innlegg

eg jobber i en butikk hvor eg går mye hele dagen

Har no investert i ekstra kg som eg har på beina..mener det er 1.5 kg på hver

Vil dette hjelpe med at eg forbrenner en del mer i løpet av en arbeidsdag?

prøver å gå ned i fettprosent, så trener kardio i tillegg

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kardio i seg sjølv holder, men det er kosthaldet som vil avgjere den endelege effekta.

Hvis det er snakk om å gå på eit vanleg flatt golv vil eg råde deg til ikkje å bruke vektene, det er slitsomt nok for beina som det er å gå slik.

Du må trene styrke også, ellers vil du miste muskelmasse.

Lenke til kommentar

Meiner på at eg har høyrt noke slikt som at 1 kg på beina tilsvarer 10 kg på ryggen eller noke slikt, men eg er ikkje overbevist at dette har så mykje for seg.

Sjølvsagt vil du forbruke meir energi på å gå når du i tillegg til å løfte beinet også må løfte vekta du har plasert der, men om du vil sitte igjen med så mykje ekstra veit eg ikkje.

Problemet med dette som påpeikt faren for slitasje, tunge bein gjer at det går ekstra hardt utover fotblad og kne.

Ein anna ting er at ekstra vekt på beina gjer det tyngre å gå, noke som igjen kan føre til at du går mindre når du er på jobb, noke som igjen fører til at du ikkje får så mykje trening som du trur.

Synest forøvrig at 1,5 kg er særdeles mykje vekt og vil nok på det sterkaste anbefale å prøve med berre nokre hundre gram fyrst for å sjå korleis det går før du begir deg ut på 1,5 kg.

Sjølv om du ikkje merker noke spesielt medan du går så kan du fort gå deg på ein smell ved at du blir heilt øydelagt i beina etter endt arbeidsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...