Pysj Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Android 2.1 er ute til nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har installert og alt er så langt feilfritt Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nytt i 2.1 er blandt annet at du ikke kan de-aktivere sense lenger, ellers er ilustrasjonsbildet fra android 1.5 eller 1.6 er ikke slik det ser ut på 2.1 Sett bort i fra at en ikke kan de-aktivere sense, er telefonen fin og virker greit etter oppgradering. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 La oss håpe det ikke tar så lang tid med Froyo til Desire.. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Noen andre som ikke får kameraet til å starte etter updaten? Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hva med HTC Magic? Det er jo i omtrent samme telefon, er det ikke? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nytt i 2.1 er blandt annet at du ikke kan de-aktivere sense lenger, ellers er ilustrasjonsbildet fra android 1.5 eller 1.6 er ikke slik det ser ut på 2.1 Sett bort i fra at en ikke kan de-aktivere sense, er telefonen fin og virker greit etter oppgradering. Men du kan benytte en "home replacement" i form av f.eks. adw.launcher, launcherpro, home++ etc. hvis du ikke liker sense... /Espen Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Takk for tipset, må nok testes ut etterhvert. edit: Forresten så liker jeg veldig godt Android Market etter oppgdateringen! Endret 29. juni 2010 av St. Anders Lenke til kommentar
Fleipolini Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg har ikke fått noen FOTA, flere som ikke har fått? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har build 2.73.405.5, og det er vel den man må ha for å få denne oppdateringen? Skal jeg forstå det slik at jeg må vente på at HTC skal dytte den ut. Finner ikke oppdateringen til nedlasting på HTC sine sider. Det er kanskje bare jeg som er tett? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Dere som ikke får oppdateringen, prøv å sette systemdatoen fram 1 år i tid. Da dukker den opp :-) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Om Froyo kommer til Desire iår blir jeg mildt sagt overrasket. Hvorfor skal det ta kortere tid? HTC lanserer nye mobiler med Froyo installert etterhvert og vil nok heller at du kjøper ny. De driver ikke veldedighet vet du. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Dins, men de har også sagt at Froyo -skal- komme til alle Android-telefonene deres som ble sluppet etter nyttår i år. Å drive med så elendig kundebehandling over tid er ikke noe annet enn skadelig for dem selv - da er faktisk Apple bedre siden de slipper sitt nye OS til alle modellene hvert år. Dessuten består en viktig del av mobilsalget i at folk binder seg til en leverandør i ett år. Hvis HTC begynner å underminere forretningsstrategiene til mobilselskapene kan det være suicidalt. De driver ikke veldedighet, men kundeservice er et fundamentalt punkt i enhver bedrift. Har de lovet en oppdatering, da har de det med å levere en oppdatering! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Dere som ikke får oppdateringen, prøv å sette systemdatoen fram 1 år i tid. Da dukker den opp :-) På telefonen? :-P Lenke til kommentar
JBoy Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 I stedet for å fikle med datoen. Gå på innstillinger - om telefonen - oppdateringer.... og knapp Sjekk nå Lenke til kommentar
havfal Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nå gikk det. Det er en grunn til at jeg ikke skal ha HTC igjen! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nå gikk det. Det er en grunn til at jeg ikke skal ha HTC igjen! Fordi du ikke klarte det første gangen? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Er det noen her som vet hvorfor jeg ikke har tilgang på oppdatering via telefon? Under innstillinger>om telefonen står firmware-versjonen i grå skrift, og jeg får ikke et valg om å oppdatere telefonen. Hva skjer? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 eller kanskje fordi det tar et år før vi kan oppgradere software på telefonen. Og når det først kommer så er det kun noen få som får det. hva med de med Magic? nesten helt lik telefon. eller kanskje fordi det tar et år før vi kan oppgradere software på telefonen. Og når det først kommer så er det kun noen få som får det. hva med de med Magic? nesten helt lik telefon. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Nytt i 2.1 er blandt annet at du ikke kan de-aktivere sense lenger, ellers er ilustrasjonsbildet fra android 1.5 eller 1.6 er ikke slik det ser ut på 2.1 Sett bort i fra at en ikke kan de-aktivere sense, er telefonen fin og virker greit etter oppgradering. Men du kan benytte en "home replacement" i form av f.eks. adw.launcher, launcherpro, home++ etc. hvis du ikke liker sense... /Espen greit nok, bortsett fra at sense fremdeles er på, og da går det ikke an å koble til en wii remote til å spille med (touchknapper suger) Endret 29. juni 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg