martingee Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei. Jeg ønsker å lage et elektronisk katalog der man kan bla sidene med musen på samme måte som man gjør med en ekte katalog/avis. Dere kan se hva jeg er ute etter ved å følge denne lenken og deretter gå under "Portefølje". Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Og det du lurer på er? Den siden er laget i Flash i hvertfall, hvis det var det som var spørsmålet ditt... Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Dem bruker Flash, men det er ingenting der som ikke kan gjøres like fint med Javascript (annet enn å introdusere kompabilitetsissues og å gjøre sidene usynlige for søkemotorer...). Det du trenger finner du her: http://jqueryui.com/download Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Eg har faktisk sett etter det same sjølve, og fann ut at det nesten går med javascript. Det ser unekteleg betre ut i Flash, men eg er ikkje noko tilhengjar av å bruke det. Det ein kan gjere, til nøds er jo å printe informasjonen frå ein database til flash. Samtidig printer ein óg all tekst i rein HTML, men skjuler det. Då vart informasjonen funnen av søkemotorane iallefall. Men det er utruleg unødvendig.. Fann noko heilt greitt då eg Googla Jquery Book eller noko slikt, men det tar ikkje heilt av. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Samtidig printer ein óg all tekst i rein HTML, men skjuler det. Då vart informasjonen funnen av søkemotorane iallefall. Det er en litt skummel strategi. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Eg sa aldri det var ein god idé! *Prøver å ro meg vekk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå