tabus81 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 hei, Jeg er på utikk etter en nettverksharddisk som jeg kan ha i kjellerboden sammen med router etc. Har lagt Cat.6 kabler i veggen opp til stua, slik at jeg ønsker tilgang til disken derfra. Min krav er; - BitTorrent Client - Min. 1 TB lagringsplass - Min. 2 usb porter - UPnP - Mulighet til å se film og bilder på PS3'en fra disken - Så liten som mulig, ønsker ikke at den skal ta noe særlig plass. - Pris ca. 2000,- - Gjerne mulighet til å koble på printer. Har sett litt på denne; http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=173936&model= Men er usikker på hva jeg skal velge, noen tips?? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Router har du? Mangen nye har muligheten å koble til en ekstern HDD sånn at den blir en NAS. Lenke til kommentar
tabus81 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Har bare en router fra Altibox med en utgang for internett, slik at jeg må nok gå til anskaffelse av en switch i tilegg til nettverkshardisk. tror ikke den Altibox routeren har den funksjonaliteten. Det er en hjemmesentral av typen CPL5. Lenke til kommentar
tabus81 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Ingen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå