Floxer Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Har kjøpt Asus CRW-4012A, en ekstern brenner med usb2.0 tilkobling. Hovedkortet mitt er Asus A7N8X, og jeg kjører xp - professional. Problemet er at jeg ikke får brent i høyere hastighet enn 4x. Når jeg slår på brenneren får jeg beskjed om følgende: Hi speed usb device plugged into non-high speed usb hub. You must add a high speed usb host controller. Har prøvd å finne drivere, og fant en usb2.0 driver for xp hos Asus.com, men når jeg prøver å installere den får jeg følgende beskjed: Cannot find the usb storage device for this patch driver! Please plug in your usb storage device before before run the setup program. Den ER altså plugget i og funker (men bare på 4x). Er det noen som kan hjelpe ?????? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Du har ikke installert USB 2 drivere ? Lenke til kommentar
Floxer Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg tror også det er det som er problemet, men driverne på cd-en som fulgte med, lot seg ikke bruke (det var et virvar av filer.....og meget dårlig med hjelp å få...). Man skulle jo tro at de som ligger på hjemmesiden deres skulle være ok, men det gikk heller dårlig..... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 hvis du bruker XP operativsys. så må du henta USB 2 drivere fra Microsoft.no eller inst. servicepack 1 og siden oppdatere USB drivere i maskinvarebehandling :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå