Stonescream Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Så var det hjem fra byen igjen.. helt alene uten noen å holde i hånden. Jeg registrerer nok en gang at damer vil ha superfulle kronidioter som bare er ute etter bråk. Andre som har samme erfaring? Har oppført meg fint i kveld igjen. ingen go glem ingen kniping eller noe over the limit.. Ja ja .. god natt folkens og håper på en bedre avsluttning neste fredag eller lørdag.. Forresten lykke til alle der ute!! Håper dere finner no´n å holde i hånda i kveld!!!!! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hei er du blitt gift nå eller er du fortsatt ensom bare nyskjerrig mvh nerd-light Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Så var det hjem fra byen igjen.. helt alene uten noen å holde i hånden. Jeg registrerer nok en gang at damer vil ha superfulle kronidioter som bare er ute etter bråk.Andre som har samme erfaring? Har oppført meg fint i kveld igjen. ingen go glem ingen kniping eller noe over the limit.. Ja ja .. god natt folkens og håper på en bedre avsluttning neste fredag eller lørdag.. Forresten lykke til alle der ute!! Håper dere finner no´n å holde i hånda i kveld!!!!! Hehe da eg var fjortiss og var bare ute etter bråk da regnet det damer men nå når eg er blitt rolig (nerd) så er det ingen å se. Jaja sluttet å bry meg. Tar det som det kommer. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er vitenskaplig bevist at jenter går etter idioter fremfor skikkelige mannfolk en kan stole på. Tror det er noe med at siden de egentlig bare vil ha pengene så er det smartest å finne seg en idiot en ikke kan leve med over en lengre periode. Med andre ord tar det midre tid før pengene er over på deres konto (skilsmisse, de tar huset, bilen og halve formua), og de kan komme seg til helv*te unna. Ta det ikke personlig Stonescream, det er slik for de fleste av oss snille gutter! *sukke* kanskje like greitt....så blir de jentene som ikke er så opptatt av penger (finnes de?) igjen til oss....de er bare ikke like billige! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Slapp av...det finnes håp for oss snille/tilbaketrukne/ikke_idioter gutta! Jeg var aldri noen bajas ute på byen eller aktiv sjekker, og det er faktisk damer som tenner på det. Verste var akkurat når jeg ble sammen med dama..da var det 3 stk til som var aktivt interessert...verste ukene jeg hatt. Du blir rimelig usikker hva du skal gjøre :oops: Men jeg traff det rette valget tror jeg nok. Er sammen med samme dama og det er nå over 2 år siden. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 mjau: jepp, å ha dame trekker damer! Var samme med meg når jeg var sammen med det som nå er eksen min. Damene strømmet til (ok, LITT overdrevet, men...), men det kunne jo ikke jeg gjøre mye med. Kanskje damer tenner på utfordringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå