Gresdel Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 halla. no har jeg tenkt og oppdatere bios for første gang:) har lest alt jeg kan finne om det siden det innebærer en viss risiko:p har en gammel asus m2n sli-deluxe med bios v. 0202, nyeste er vel 5001, så det jeg lurer på er om jeg kan oppdatere direkte til denne, eller må jeg innom alle de andre oppdateringene først da? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ved oppdatering av BIOS (firmware) byttes hele koden ut. Du bwehøver emd andre ord ikke gå steppvis. 1 Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 har lest alt jeg kan finne om det siden det innebærer en viss risiko:p Etter min erfaring så går risikoen i det store og det hele ut på å¨finne riktig bios til riktig HK, og i å holde fingrene vekke fra strømkontakten mens den flasher. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Strømbrudd er en ting, men ASUS har du en annen risk. Ferske BIOSer. Hos ASUS lønner det seg å ligge unna ferskvare BIOSer da ASUS ofte trenger 2 uker ca på å få de 100% stabile slik at de ikke konker HKet ditt. Mange som har vært raske og fått ødelagte HKer, så om BIOSen er 2 uker eller eldre så har du ditt på det tørre for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå