Voffsen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg sliter litt med Tony Hakw 3 på xbox. Det som er problemet er at onkelungen min på 9 år spiller ræva av meg.. ja, direkte falut. Men over til saken, på Airportbrettet så sliter jeg med å "Crocked grind around the baggage claim" Hva i heiteste skal jeg egentli gjøre??? Jeg har prøvd det meste uten at det skjer noe særlig Samt at jeg har sett han onkelungen min klarer å trickse masse tricks på rad, og er det ikke noe han kan "slide" på så kjører han liksågodt på forhjula/bakhjula på brettet. Har fått dette til et par ganger, men har ikke peiling på hva jeg gjør. Noen som kan hjelpe en fortvilet onkel? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 for å svare på det første så må du kjøre inn i en av gangene til høyre, der er det etrom med bagesjebånd og sånt. Da er det bare å ta crooked grind rundt den runde greia i midten(hele veien rundt), hvis du ikke vet hvordan man tar crooked grind så må du se på trick list. det andre som du nevnte er å kjøre på bakhjulet (manual eller forhjulet (nosemanual). Det tas med å hoppe og trykke oppover og nedover fort mens du er i lufta, eller omvendt for nosemanual Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå