NothinDoin™ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Vet ikke om det er lov å lage egen tråd for dette, men er det noen som vil være med på quickscope match på xbox? Er ikke så veldig god, men trenger å øve ^^ Endret 29. juni 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Vet ikke om det er lov å lage egen tråd for dette, men er det noen som vil være med på quickscope match på xbox? Er ikke så veldig god, men trenger å øve ^^ Sorry, spele på PS3. Eller så hadde jeg joina. Du bør nokk skrive hva du heter på xbox live. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Heter NothinDoin , send PM om noen legger meg til Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Heter NothinDoin , send PM om noen legger meg til Kjøp deg ps3. Da kan vi spille sammen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Broren min drar til militæret om 1 måned, og da er ps3'n hans MIN Venter til da jeg Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Broren min drar til militæret om 1 måned, og da er ps3'n hans MIN Venter til da jeg Hi Hi. Har han mw2? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Nop, men jeg har (snart) for mye penger Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nop, men jeg har (snart) for mye penger Så da kjøper du det? Dette kommer til å bli gøy!!!! Vet du hvilken dato han drar? Så jeg kan sjekke om jeg ikke har dratt til Dannmark. Men du må lvle opp. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Aner ikke når han drar, han sa bare litt over en måned til meg. Kjøper nok det ja Alt jeg trenger er Intervention, Slight of hand Pro, Stopping power og Steady aim (og litt trening i ps, kontrollene er jo facka ^^ ) Edit: Selv drar jeg til Danmark ei uke fra den 28. , så blir nok etter den tid. Endret 1. juli 2010 av NothinDoin™ 1 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Aner ikke når han drar, han sa bare litt over en måned til meg. Kjøper nok det ja Alt jeg trenger er Intervention, Slight of hand Pro, Stopping power og Steady aim (og litt trening i ps, kontrollene er jo facka ^^ ) Edit: Selv drar jeg til Danmark ei uke fra den 28. , så blir nok etter den tid. Ok. Jeg skal til Dannmark den 23. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Men i mellomtiden tar jeg gjerne en match med dere som har Xbox Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har du fått ps3? Og mw2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå