Gjest Peder Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg er en helt normal gutt på 20 år, men sliter med at jeg ikke har noe "bestevenn". Er egentlig min egen feil at det er blitt sånn som det er i dag. I ungdomstiden min har jeg vært med venner og trent på fritiden, og vært ute i helgene. Etter videregående fikk jeg meg kjæreste, og nedprioriterte venner og drikking i helgene. Jeg følte jeg ikke hadde behov for å gå ut mer, og jeg hadde det super bra med kjæresten min. Dette har ført til at den eneste jeg har er kjæresten min. En annen grunn til at det er blitt sånn er nok at venner har fått seg jobb, kjæreste osv. Så "gjengen" er splittet opp uansett. Jeg har det kjempebra med kjæresten min, men jeg føler meg som en taper når jeg tenker på dette. Jeg er redd for hva folk tror om meg. Jeg og kjæresten min er mye med hverandre, og begge liker å være hjemme å kose fremfor å gå ut hele tiden, selv om vi liker å gå ut en gang i blant. Altså, jeg har venner, men ingen kjempegode som jeg snakker med daglig, og er med på fritiden. Hender jeg går ut med guttegjeng osv, men ikke ofte. Er en utadvent person som liker å snakke med folk, noe som jeg gjør da jeg er ute. Jeg føler meg aleine på en måte.. Noe som får de emosjonelle tankene til å danse rundt i hode. Jeg har det jo bra, og liker egentlig å være for meg selv når jeg ikke er med damen, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er lei meg. Litt før jeg fikk kjæreste var jeg mye med venner, men de gode kompisene jeg hang med gjerne aleine har jeg vokst fra. Forskjellige interesser osv. Jeg lurer egentlig på om det er normalt at det blir sånn når man får dame og kommer opp i 20-årene.. Er det normalt å ha det sånn? 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg lurer egentlig på om det er normalt at det blir sånn når man får dame og kommer opp i 20-årene.. Det er helt normalt at man får andre interesser og prioriteringer enn barndomskameratene. Spesielt hvis man i tillegg har kjæreste. Har du prøvd å ta kontakt med vennene dine, foreslå at dere treffes? Kanskje du og kjæresten din kan finne på noe med et vennepar av dere? Du har mange muligheter, du må bare tørre! Lenke til kommentar
Gjest peder Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg lurer egentlig på om det er normalt at det blir sånn når man får dame og kommer opp i 20-årene.. Det er helt normalt at man får andre interesser og prioriteringer enn barndomskameratene. Spesielt hvis man i tillegg har kjæreste. Har du prøvd å ta kontakt med vennene dine, foreslå at dere treffes? Kanskje du og kjæresten din kan finne på noe med et vennepar av dere? Du har mange muligheter, du må bare tørre! Kjæresten min har venninner som har type, og disse kommer jeg veldig godt overens med. Vi er sammen med de og sånn. Det som irriterer meg er at det er på hennes side. Det gjør ikke meg noe, for jeg er fornøyd, men føler meg så dum... Lenke til kommentar
Gjest Waffle_rampage Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Prøv å sosialoser deg med nye mennesker (eller prøve å ta kontakt med de gamle), husk: det er i disse årene du bygger det sosiale nettverket du har for resten av livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå