Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir lett forelsket. Liker ikke! :(

Gjest ungdom

Anbefalte innlegg

Gjest ungdom

Hei. Jeg er en gutt på 15 år (begynner i 10 klasse). Men det er noe som har irretert meg over årene, forelskelse. Det kan virkelig gro fast i kroppen over lang tid og ødelege hverdagen.

Som sagt er jeg 15 år gammel og synes selv at jeg oppfører meg mye mer voksent enn de andre på min alder. Jeg har aldri blitt forelsket i en jente som oppfører seg mindre moden enn meg, noe som har ført til at ofte har blitt forelsket i jenter som er eldre enn meg selv.

Som sagt så oppfører jeg meg modent, så blir ikke forelsket i jenter som går i min klasse (heldigvis) det er mange fine og umodne. Men jeg treffer ofte jenter som er eldre (16-18) gjennom kamerater, fester og trening. Og ofte, hvis jeg får tatt en god samtale med dem blir jeg fort forelsket. Det er noe med at jeg føler at jeg kan snakke med dem uten å oppføre meg mindre intelligent. (slik jeg mener det)

Så i helgen traff jeg to jenter på 17 og 18 år. De var veldig greie og trodde aldri at jeg kunne være 15 år gammel så vi satt oppe halve natten og snakket om diverse ting og drakk litt. Neste dag måtte de gå og jeg fikk ikke tatt sikkelig farvel engang, men plutselig når de drar merker jeg en følelse.. Ja, sorg over at hun enne drar. Det er så sykt irriterende. Så nå sitter jeg her og tenker på hun. Jeg liker hun, men hadde aldri lyst å inngå et forhold med hun.. Dette har skjedd et par titals ganger før, noen ganger varer det i 3 dager til månder. Og ofte er det slik at forelsker meg, har sorg over at det ikke kan bli oss (fordi jeg ikke vil inngå et forhold) også plutselig blir jeg forelsket igjen. Så hele tiden har jeg hodet fult i forelskelser

Noen kloke ord? Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ungdom

Det er et helvette. Tro meg.

Det er ikke slik at jeg er forelsket i to samtidig. Men det går i bane, den enne dagen er det hun, den andre dagen er det hu andre. Noe som fører til at jeg har veldig liten tid til å ikke være forelsket. Det virker også andre vei, inngår jeg et forhold (som jeg sjedelent gjør egentlig) så går jeg kjapt lei av personen.

Og noen ganger er det ofte slik at jeg kan tenke over den enne personen i flere månder helt til jeg finner en ny en og den samme prossesen skjer igjen. Er det vanlig? Hvis ja, så letter det på sinnet.

Lenke til kommentar
Gjest ungdom

Det er kjent at det tar tid å utvikle følelser for ein person. I mitt tilfelle, så skjer det med engang. Noen ganger nesten helt uten å kjenne personen.

Håper dere får et klarere bilde av hvordan sittuasjoen min er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg ville gjerne hatt det sånn som deg, å like en umulig jente over lang er vanskelig og tøft. Kunne ønske det kunne gå over etter to dager, det hadde vært en drøm.

Men on topic: Det går nok over av seg selv ja, til slutt finner du en som alt bare passer sammen med. Du blir ikke lei hun, bare betatt av hun.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg ville gjerne hatt det sånn som deg, å like en umulig jente over lang er vanskelig og tøft.

7 months and counting...

Tøft er det ja...

Ligger likt med deg :( Orker ikke mye mer :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...