VD Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei Kansje ett litt spesielt spørsmål men "here it goes:" Jeg har vært borti en del og sliter litt med hva jeg skal prioritere og ikke minst motivasjon. Jeg klarer liksom ikke finne på noen ideer over hva jeg skal gjøre/lage for å bli bedre. Jeg kan en del java, php, html/css, powershell, VB, SQL og karrieremannen i meg sier at jeg burde prioritere powershell & SQL men jeg sliter rett og slett med ideer over ting å lage. Høres ut som ett spørsmål fra en som akkuratt har begynt å lære seg ting og som holder på å gi litt opp og det finnes nok kansje en sannhet i det men har holdt på noen små år nå. Hva gjør dere når dere føler at dere står fast med motivasjon? Noen ideer? Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Du kan jo prøve å lage remake av enkle programmer som du liker? Eller høre med noen av kompisene dine om de har noen programmer de kunne trengt? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Når jeg har samme problem, pleier jeg å titte på programmer som virker interessante. Så ser jeg om jeg kunne gjort noe bedre. Dermed fører det kanskje en tur til Sourceforge for å laste ned noen kildekoder til programmet; for å se hvordan de blir laget, og i samme sleng lærer jeg mer samt jeg får motivasjonen opp. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå