pikamikaa Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei. Som dere ser på bildet, så skjønner dere sikker problemet. Har brukt Spyware Doctor og CCleaner. Og Malwarebytes' Anti-Malware. Mange ting. Det blei plutselig litt borte, men så kommer det igjen. Det holder på sånn. Har prøvd å følge instrukser om å bruke Spyware Doctor og det som er fra forskjellige sider, men det går ikke vekk. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Har du prøvd å avvinstallere Flash player? Evt. oppgradere den? Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Har du prøvd å avvinstallere Flash player? Evt. oppgradere den? Gikk på Flash Player sida nå og innstallerte den som sto der. Vet ikke om det hjelper, ser det ikke enda i hvertfall. Kommer sånn plutselig bare. Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Det gikk tydeligvis ikke. Nå hang datan seg sååå opp at jeg måtte bare restarte. Maaange "winlogon.exe" i oppgavebehandling. Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 kommer sånn "Google Chrome sluttet å virke" opp. Og da begynner det winlogon.exe greiene. Men problemet er at om jeg lukker google chrome, så er det forstatt en i oppgavebehandling som driver å går. Og om jeg avslutter prossessen, så begynner winlogon drittet. OG om jeg avinstallerer Google Chrome, så hjelper det heller ikke. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det skal gå 1 winlogon prosess i prosess manager. Problemet ditt kan jo være malware relatert, så jeg foreslår at du sjekker opp maskinen med litt ymse verktøy. Du kan ta deg en kikk i virus seksjonen her for tips. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Flere Winlogon.exe prosesser kjøres med description = Flash Player hos deg og det rimer ikke. Ser ut for meg til at du er infisert via sårbarhet/exploit i adobe flash med virus/malaware/trojaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå