Gå til innhold

Er disse identiske? Isåfall, hvorfor en slik prisforskjell?

Anbefalte innlegg

Sjekket prisen på to ASUS N61JA, men finner en prisforskjell på 1500,- som jeg synes var i overkant høy. Er det noen forskjell på maskinene eller butikkene som kan forsvare dette?

Komplett, Amentio

Bør vel kanskje samtidig spørre om dette er en bra maskin i denne prisklassen eller om det finnes noe bedre? På forhånd takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er stort sett identiske bortsett fra at den hos Komplett har en i5 450M CPU, mens den hos Amentio har en i5 430M. Så N61JA maskinen hos Komplett er litt raskere på grunn av bedre CPU. Ellers er de like etter det jeg kan se.

Tror nok det er gode maskiner i forhold til pris, men kjenner ikke så godt til Asus sine bærbare.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

De er stort sett identiske bortsett fra at den hos Komplett har en i5 450M CPU, mens den hos Amentio har en i5 430M. Så N61JA maskinen hos Komplett er litt raskere på grunn av bedre CPU. Ellers er de like etter det jeg kan se.

Ok, men er dette noe jeg vil merke ved daglig bruk, isåfall i hvilke tilfeller, og er det såpass stor forskjell at det forsvarer prisforskjellen på 1500,-?

Lenke til kommentar

Du vil vel ikke merke så mye forskjell ved daglig bruk, litt vil det være men om det er så mye at det forsvarer prisforksjellen på 1500 kr, det tviler jeg på.

Hvis du er interessert, så finner du en oversikt over alle mobile CPU hos Notebookcheck. Jeg for min del hadde ikke brukt 1500 kr ekstra for å få en i5 på 2.4 GHz istedet for en i5 på 2.26 Ghz. Men det er min personlige mening da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...