12Anonym12 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Hei, har sett litt på HK 3490 og på HK 980. Hvilken burde jeg velge? de har jo samme pris, hva er forskjellen på de? De skal brukes til å drive DC 15 i første omgang, men muligens litt "finere" høytalere senere Endret 28. juni 2010 av Espen56 Lenke til kommentar
magb Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hk 3490 er oppgitt til å levere mer watt enn 980, men det er faktiskt fakta at Hk 980 er en kraftigere forsterker da den leverer mer strøm. Fordelen med 3490 er at den har innebygget radio og innebygget dac. Den har med andre ord digitale innganger og kan gjøre om digitale signaler til analoge (som et lydkort). Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Når man først bruker høytalere som DC-15 tror jeg ikke kilden har så veldig mye å si, de låter ikke akkuratt vakkert uansett. (for all del morro, med masse trykk, men det låter ikke pent i høyere frekvenser). HK980 er en veldig fin forsterker, både i lyd og utseende, og personlig ville jeg valgt den, og heller vurdert en god dac senere. En 980 vil også kunne gjøre et godt inntrykk som effektforsterker i et surround-system i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå