Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei, Nå som den varme sommeren tar på så har jeg vurdert kjøpe en vifte til min pc. Kabinettet mitt heter Thermaltake Soprano DX, og derfor lurte jeg på hvor store vifter kan jeg ha i den? Og om du har noen ideer på en vifte jeg kan kjøpe? Mvh DanVazz Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Du kan ha 1 stk 140mm i front og 120mm "eksos" vifte. Anbefaler Revoltec eller Papst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Du kan ha 1 stk 140mm i front og 120mm "eksos" vifte. Anbefaler Revoltec eller Papst tusen takk for svar men da må jeg vell ta ut de to viftene som allerede er i? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Du kan ha 1 stk 140mm i front og 120mm "eksos" vifte. Anbefaler Revoltec eller Papst tusen takk for svar men da må jeg vell ta ut de to viftene som allerede er i? Altså, har du vifter fra før eller skal du sette inn nye? HVis du skal bytte ut gamle med nye, så må du selvfølgelig ta ut de gamle først Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Du kan ha 1 stk 140mm i front og 120mm "eksos" vifte. Anbefaler Revoltec eller Papst tusen takk for svar men da må jeg vell ta ut de to viftene som allerede er i? Altså, har du vifter fra før eller skal du sette inn nye? HVis du skal bytte ut gamle med nye, så må du selvfølgelig ta ut de gamle først har i 2 vifter fra før, en framme og 1 bak. ser at det er noen plasser der det er hull så derfor lurte jeg på om det går an å sette inn 1 til eller noe sånt Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Du kan ha 1 stk 140mm i front og 120mm "eksos" vifte. Anbefaler Revoltec eller Papst tusen takk for svar men da må jeg vell ta ut de to viftene som allerede er i? Altså, har du vifter fra før eller skal du sette inn nye? HVis du skal bytte ut gamle med nye, så må du selvfølgelig ta ut de gamle først har i 2 vifter fra før, en framme og 1 bak. ser at det er noen plasser der det er hull så derfor lurte jeg på om det går an å sette inn 1 til eller noe sånt Om det er ledig plass kan du så klart sette inne flere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 jeg tror vertfall jeg har plass :)Skal se litt videre på det. tusen takk for all hjelp! Mvh DanVazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå