firberblad Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei, sikkert et dumt spm. Men jeg er på nippet til å kjøpe PS Elements og så begynte jeg å lure på om jeg kan legge det inn på mer enn en pc? Har en statsjonær, men så skal jeg på ferie og hadde tentk å ha det på en laptop også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei, sikkert et dumt spm. Men jeg er på nippet til å kjøpe PS Elements og så begynte jeg å lure på om jeg kan legge det inn på mer enn en pc? Har en statsjonær, men så skal jeg på ferie og hadde tentk å ha det på en laptop også. Jeg har min Elements og den "vanlige" PS på mine tre datamaskiner.(Da eier jeg lisensen selv på de, og har CD-ene) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Hei, sikkert et dumt spm. Men jeg er på nippet til å kjøpe PS Elements og så begynte jeg å lure på om jeg kan legge det inn på mer enn en pc? Har en statsjonær, men så skal jeg på ferie og hadde tentk å ha det på en laptop også. Jeg har min Elements og den "vanlige" PS på mine tre datamaskiner.(Da eier jeg lisensen selv på de, og har CD-ene) Men det burde gå like greit med den digitale versjonen jeg kjøper og laster ned fra Adobe? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Men det burde gå like greit med den digitale versjonen jeg kjøper og laster ned fra Adobe? Går fint som snus. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Kjøpt. Å snus som er så godt, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå