Philo Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Bilde jeg likte godt fra dagens tur i Kristiansand Dyrepark, I give you Julius Canon 450D m Canon 70-200 f/4L 200mm F/4 ISO 400 1/160 sek Croppet, BW konvertering + Sephia filter. Ønsker generell kritikk. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Her synes jeg du har fått et virkelig godt resultat. Jeg synes nemlig at din komposisjon er super, der treet, og bakgrunnen generelt blir en naturlig og harmonisk del av bildet. Posituren og blikket er dessuten virkelig fantastisk, samt som den dempede sepia-tonen passer godt til motivet. Skal jeg trekke på noe, så synes jeg ikke at skarpheten ikke er helt på topp. I tillegg har bildet litt støy, noe som synes spesielt godt på bakgrunnen rundt apa. Men alt i alt, meget godt gjennomført! Endret 28. juni 2010 av heggstad Lenke til kommentar
Philo Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Provd å skarpe opp litt, samt jobbe litt med bakgrunnsstøy Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg liker dette. Ser tankefull ut, og sorthvitt passet godt. Bildet ble bedre med oppskarping . Hva gjorde du med bakgrunnen? Blur? Funket iallefall. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, brukte lasso tool og lett Gaussian blur (2,2px), så smudge tool med veldig lav strength (20%) for å myke opp kantene på selection. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå