Gå til innhold

Slabbedasken om Formac Gallery 2010 LCD

Betroz

Anbefalte innlegg

Hey 8)

Jeg har bestilt en Formac Gallery 2010 DVI LCD fra xmac.no til 13 høvdinger! Jeg vet at du har en slik skjerm Slabbedasken og er fornøyd med den som du har sagt her på forumet noen ganger...

Jeg håper den ikke får skade i frakten da...Posten suger jo der! Er det noen ting jeg bør tenke på når jeg skal sette den opp? Innstillinger? Det går vel an å sette skjermen slik at den blir ganske så tiltet forover?

Fra før har jeg en 21 tommer Sony F500R CRT skjerm som jeg skal bruke til spilling. Formac skjermen skal da bare brukes til Windows bruk. Så om den ghoster litt i spill, så er ikke det så farlig for meg. Så jeg skal da kjøre disse skjermene i dual! :D

Har også koblet TV'n til Radeon kortet mitt... Blir da 3 monitorer hos meg da...TV'n til film, LCD til Windows bruk og Sony'n til spill!

Blir bra eller? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir jo helt supert alså :wink:

Skjermen er seriøst stor alså...det er sant som dets ies at den tillsvarer en 23" crt skjerm ;-)

Og den er skikkelig pakket og Godt polstret i stor pakke så jeg tviler på den vil få noen skader nei :wink:

Anngående ghosting...det ENESTE spillet jeg har merket litt "henging" er cs og tfc (half-life baserte spill) i mørke steder på brettet.....dette er ikke noe irriterende eller noe, men på nyere spill som f.eks unreal 2003 er det ikke et fnugg av ghosting.....sikkert noe med hvordan spillet er laget.....half-life baserte spill er ikke akkurat noe 3d vidunder, men uansett denne skjermen er det ingen instillinger på mer enn brightness +/- (jeg har den selvfølgelig på lyseste) :D

Er spent å se på hva du synest for jeg var helt solgt da jeg åpnet pakken :D og har ikke angret et sekund på kjøpet av denne skjermen.

Bare sett alt på max quality og details og du vil se at denne formac skjermen kan lage bilder en crt skjerm kan drømme om :wink:

Lykke til med ny skjerm.....gled deg 8)

Lenke til kommentar

Er det greit at jeg spør hvor dere to slabbedasker jobber?

Har dere feeeete jobber eller er det bare snakk om prioritering? (For øvrig en prioritering jeg overhodet ikke stiller spørsmål om)

DrErling

(som også har lyst på stooor skjerm)

Lenke til kommentar

Akkruat nå er jeg midlertidig arbeidsledig :lol::lol::lol:

Nei det er snakk om en god prioritering og MASSE OVERTIDSJOBBING :wink:

(eller som voksne sier at oss tenåringer har mye prioriteringsfeil :lol: )

Ha et mål og ikke gi deg før du er der........

Jeg ser på skjemen som en investering.....for skjermen er tross alt det som varer lengst her i dataverdenen....maskindeler blir byttet ut, men en god skjerm holder leeeenge :wink: og det er tross alt skjermen du sitter foran hele tiden så skjermen er på en måte den viktigste delen i datasystemet :yes:

min mening 8)

Lenke til kommentar

Jeg fikk en STOR lønning inkl. feriepengene nå, så da tok jeg meg råd til Formac skjermen...Jeg har aldri hatt LCD før, og så ønsker jeg en dual skjerm løsning. Jeg trenger den ikke...greier meg med min Sony :roll:

Som Slabbedasken sier, skjerm er viktig. Prosessor og skjermkort bytter man fortere ut.

iceraven : Halla! Nei jeg skal nok beholde min Sony...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...