Hoffnarr Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Hei! Hvor i Trondheim er det jeg kan få kjøpt helsetrøye til dame? Da tenker jeg seff på den klassiske med hull. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Nesten alle klassiske herrebutikker har det. Hvertfall har de det her jeg bor. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Da lurer jeg virkelig på hvor du bor. Og hva definerer du som en klassisk herrebutikk? Uansett så har Dovre slik tank top, så det er mulig du kan få tak i det på XXL, G-sport e.l. Tviler dog på at de har damemodell, men tror ikke det skal bli no problem. Fant også en her. Endret 29. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Dressmann har da helsetrøye skulle man tro. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 lokeland: jeg kaller en herrebutikk for klassisk vis det er typisk gammel manns passform på klærne og svake farger. så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Hvordan kan du gå ut ifra at trådstarter vet hva du definerer som en klassisk herrebutikk? "Gammel manns passform" må jeg for øvrig si var et flott og beskrivende uttrykk for klassiske herreklær. 1 Lenke til kommentar
Penance Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Carlings på Solsiden. Ikke helt sikker på damemodell, men mener jeg så det også. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Holdt på å foreslå Army Shop, men det er T-modell og unisex. (Forsvarets modell, altså) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Bik Bok i Oslo har faktisk en helsetrøye, eller så godt som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå