NeEeO Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei, vet dere om noen bra SS program, trenger ikke å bruke mye plass/være komplisert, bare den kan ta gode bilder av spill..som san andreas, Call of Duty... Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 hey, har prøvd mange SS og S-recorder program så husker bare navnene og ikke hva de gjør snagit, camtasia studio, wegames, xfire. så kan du jo prøve PrintScreen men den kan kun lagre ett bilde om gangen. ta ett bilde, og åpne paint og trykk "lim inn". du finner Print Screen på f9-f12 knappene eller insert, delete. noen ganger må du bruke FN knappen sammen med den knappen Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 hey, har prøvd mange SS og S-recorder program så husker bare navnene og ikke hva de gjør snagit, camtasia studio, wegames, xfire. så kan du jo prøve PrintScreen men den kan kun lagre ett bilde om gangen. ta ett bilde, og åpne paint og trykk "lim inn". du finner Print Screen på f9-f12 knappene eller insert, delete. noen ganger må du bruke FN knappen sammen med den knappen noen gratis? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 xfire, wegames er gratis, og jeg tror snagit er det og Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 xfire, wegames er gratis, og jeg tror snagit er det og Mannn...det går ikke, jeg bruker egentlig fraps, men video går det ann å ta, bile går ikke, det er sånn ting i hjørnet som ikke vrikker på seg når du tar bilde, den blir jo ikke rød...eller no, det samme på wegames..bare at der er det noe annet som er i hjørnet...så sjekker jeg om bilde er tatt..(det står hvilken mappe de blir lagret i) så er det ingen bilder der Hva nå? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Mannn...det går ikke, jeg bruker egentlig fraps, men video går det ann å ta, bile går ikke, det er sånn ting i hjørnet som ikke vrikker på seg når du tar bilde, den blir jo ikke rød...eller no, det samme på wegames..bare at der er det noe annet som er i hjørnet...så sjekker jeg om bilde er tatt..(det står hvilken mappe de blir lagret i) så er det ingen bilder der Hva nå? Det skjer på alle Screenshot/video programmer Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg har brukt !Quick Screen Capture en del. Funker for meg. Koster ikke noe å prøve det. http://www.etrusoft.com/download.htm Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg har brukt !Quick Screen Capture en del. Funker for meg. Koster ikke noe å prøve det. http://www.etrusoft.com/download.htm NÅ vet jeg hvorfor de ikke virker ! Måtte kjøre som administrator..bruker vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå