Lch Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Tremble in fear for the banner of EU!¹ http://www.itavisen.no/art/1301379.html Sverige innfører fra 1. januar 2004 EUs beryktede Infosoc-direktiv, der alt fra fildeling av musikk og filmer til salg av modifisert utstyr blir forbudt. Den svenske regjeringen la i dag fram lovforslaget som skal innlemme Sverige i EUs lovgivning når det gjelder digital opphavsrett, EUCD (European Union Copyright Directive), skriver Computersweden. Norge skal ta stilling til samme sak. Greit nok med forbudet mot slik, men det er andre skumle ting som følger med på kjøpet, f.eks knekking av disse latterlige brukssperrene som enkelte cder kommer med, og regionmodifisering av dvdspillere. Og snart kommer monsteret-tidligere-kjent-som-Palladium. Hvor skal idiotien ende? [¹] Heder og ære til den som vet hvilken låt det er fra, minus EU riktignok. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...2bc1ce8d483191f Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Heh. Jeg søkte etter 'infosoc' før jeg postet, fikk ikke treff i tråden din. Jaja. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Heh. Jeg søkte etter 'infosoc' før jeg postet, fikk ikke treff i tråden din. Jaja. Hehe, du må tenke på den geniale søkefunksjonen vi har her ikke fungerer så optimalt. Ordet var Infosoc-direktiv og du burde derfor søkt på Infosec* *slaps søkefunksjonen* Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Haha. 'infosoc*' finner den, men ikke 'infosoc'. Kjempebra. Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det finnes allerede en tråd om emnet, så vi stenger her. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Ja, for all del. Men da tror jeg du har glemt noe. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 -moderator yummy- Ehm...hvorfor har du status som "Administrator" hvis du er moderator? Og Sverre Bakke har status som moderator, mens i signaturen hans står det at han er "Forum Administator". Jaja... Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 hehe... noe som er glemt ja tror jeg... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 (...)[¹] Heder og ære til den som vet hvilken låt det er fra, minus EU riktignok. Tremble with fear for the banner of our kings - sånn går den sangen. Og det er egentlig pussig at jeg har fått med meg, er egentlig ikke metal-hue. Beklager forøvrig å rote i "stengte" tråder Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Tremble with fear for the banner of our kings - sånn går den sangen. Og det er egentlig pussig at jeg har fått med meg, er egentlig ikke metal-hue. Meget bra. Immortal - One By One. *øse heder og ære* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå