smurf92 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Fikk android 2.1 til min hero idag:D Jeg tok en manuell oppdaterings sjekk. settings>>nederst>>system updates eller noe sånt>> check now. mistet ingen apps mn mistet kontakter jeg ikke hadde lagret på sim kortet. mistet helr ingen meldinger. Endret 29. juni 2010 av smurf92 Lenke til kommentar
jic Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er du sikker på det er 2.1 og ikke minor update som ble lansert på FOTA? Lenke til kommentar
smurf92 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 ja helt sikker:D det er 2.1:) fikk den andre oppdateringen for lenge siden. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Kan bekrefte at dette er ny update (79MB) holder på og laste ned nå. Lenke til kommentar
PuseOdd Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Kan bekrefte at dette er ny update (79MB) holder på og laste ned nå. Under installasjon her nå. Spent. Lenke til kommentar
PuseOdd Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Oppdatert. Telefonen føles litt mer snappy. Ingen revolusjon, men håper virkelig "phone"-bildet ikke lagger så mye som før. Får se hva inntrykket er om noen dager. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 1 lite spørsmål... Hvordan kopierer du telefon-kontakter til sim-kort på Hero? Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Kan muligens laste ned en app for det, men om du syncer mot exhange eller google, så vil du jo ikke ha bruk for og ha kontaktene lagret på SIM kortet. Ellers var 2.1 oppdateringen fin, men skulle gjerne sett mulighet for og slette programmer som en ikke ønsker og bruke... (som følger med, eks stocks). HTC har også fjernet muligheten for og bruke standard android interface, nå må en bruke Sense... Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Tar den sabla lang tid å starte etter oppdateringen`? Min har stått i 10 minutt eller noe sånt med HTC bildet. EDIT: Der kom jeg forbi den delen Endret 29. juni 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg liker det jeg ser :-) Siden jeg er et vanedyr har jeg satt alt tilbake til slik jeg hadde det før oppgraderingen :-) Liker Sense bedre enn Android std. Tar den sabla lang tid å starte etter oppdateringen`? Min har stått i 10 minutt eller noe sånt med HTC bildet. Det tok lang tid på min også. Har ikke reboota etter installasjonen, så vet ikke om dette er typisk. Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har lastet ned oppdateringen, og telefonen prøver å installere den, rebooter og later som den installerer. Booter så opp med 1.5 - flere som har opplevd dette? Tips? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Kan muligens laste ned en app for det, men om du syncer mot exhange eller google, så vil du jo ikke ha bruk for og ha kontaktene lagret på SIM kortet. Ellers var 2.1 oppdateringen fin, men skulle gjerne sett mulighet for og slette programmer som en ikke ønsker og bruke... (som følger med, eks stocks). HTC har også fjernet muligheten for og bruke standard android interface, nå må en bruke Sense... Du kan bruke mange andre "home replacements" istedetfor HTC Sense... ADW.Launcher, LauncherPro, Home++ etc. /Espen Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Dumt spørsmål, men hvordan syncer jeg kontaktene med Gmail? Eller kan jeg ta backup av kontaktene på en annen måte? Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har lastet ned oppdateringen, og telefonen prøver å installere den, rebooter og later som den installerer. Booter så opp med 1.5 - flere som har opplevd dette? Tips? Host host, husk å ha nok plass på telefonen... Lenke til kommentar
gretema Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har lastet ned oppdateringen, og telefonen prøver å installere den, rebooter og later som den installerer. Booter så opp med 1.5 - flere som har opplevd dette? Tips? Host host, husk å ha nok plass på telefonen... Hvor stor plass trenger den? Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har lastet ned oppdateringen, og telefonen prøver å installere den, rebooter og later som den installerer. Booter så opp med 1.5 - flere som har opplevd dette? Tips? Host host, husk å ha nok plass på telefonen... Hvor stor plass trenger den? Nedlastinga er ca 80MB. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Trenger ikke backup av noen ting så lenge du bruker OTA oppdateringen. Jeg tok backup av programmer med Astro, og eksporterte kontaktene mine til gmail, men det var ingen vits. Ingenting forsvant fra telefonen annet enn layouten på desktopene mine. Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvor stor plass trenger den? 80ish mb, men jeg hadde bare 20mb ledig etter nedlastningen, og den trenger tydeligvis 25mb for å installere den. Jeg fikk lastet ned, men ikke installert før jeg hadde fjernet litt diverse greier. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg liker den mye endel bedre, men opplever at den er tregere nå enn før med noen ting. Spesielt det å gå innpå en person. Den bruker lenger tid enn før, og klokken vil ikke stille seg etter norsk tid automatisk. Må gjøre det manuelt. Noen som opplever det samme? Har ikke fått testet så mye mer, men dette ser bra ut Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 hva er de viktigste forandringene på din hero etter oppdateringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå