|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Noen som har vært på PIT i år? Da har de sikkert sett Chalkmaster Dave (Han som akkurat nå tegner på fortauet foran Jimmy's.) Anyway, de bildene på gata er ikke hans egne, men du bør sjekke hans egne ut!! (Er fan av litt rar kunst... så...) Work Of ART!!! http://www.chalkmaster.com/portfolio.htm Edit: Alt er laga med kritt!!! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Disse bildene tok jeg i stad i Porsgrunn. Han er dreven ass! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det er jo helt sinnsykt! Hadde aldri trodd at det var mulig med kritt! :o Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Disse bildene tok jeg i stad i Porsgrunn. Han er dreven ass! Han ja!! Har du sett på websida hans?? Han har mye bra materiale selv og!!! Forresten er han kjempehyggelig!! Jeg ble så imponert at jeg kjøpte mat og brus til han jeg... Litt tøft å spille Eminem på bånn guffe midt i sentrum!!! Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Det er jo helt sinnsykt! Hadde aldri trodd at det var mulig med kritt! :o Vi er heldige, vi porsgrunnsbeboere... *hehe* Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 <-- Najs!!!! Det er KUNST!! Vekker STERKE følelser inni meg!! -Bilde er Copyright Chalkmaster Dave 2000- Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Drunk women think i'm hot Fet t-skjote han har... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Skal du inn til byen idag? Åssen ser du ut? Kanskje jeg ser deg. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Kan sakene sine han der! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Nice kunst ja. Mye bedre enn mye av det "de store" kunstnerene har gjort (IMO). Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Verri najs! Han er kunstner, ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå