Gjest malin Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Han jobber der fast, men det er bare sommerjobb for min del så det har ikke noe å si. Problemet er at vi ikke jobber sammen mer. Han jobber i en annen butikk 100 m bortenfor. Jeg vet ikke hvordan jeg skal opprette kontakt eller opprettholde den. Jeg syns det blir for drøyt å sende en sms for eksempel. Vi har en egen jobb-mail da. Jeg kunne kanskje sendt noe på den, men jeg tviler på at han sjekker den. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har alt fra kjempe-poppulære til nerdete venner, og en ting som er felles for dem alle; De vil ha ei jente som de er komfortable med. Gå hen å snakk med han, det er ikke så skummelt som du skal ha det til når du først kommer i gang! For å vise at du liker han trenger du ikke gå rett på sak hvis du er litt flau, det holder med små berøringer, som f.eks. når han sier noe morsomt så ler du å stryker han på armen. Kan virke som litt fjortis-flørting, men det pleier å funke Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Skriv på en lapp: "Lyst å henge sammen en gang? 98765432", lever den til han når han er opptatt, og vent på svar ;-) Eller bare spør han om det. Er han opptatt er vel alternativ 1 mer relevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå