Gjest malin Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg hadde min første dag på sommerjobben, og kort fortalt så fikk jeg så utrolig god kontakt med gutten som skulle lære meg opp. Han var så skjønn og morsom, og vi smilte til hverandre, snakket og lo hele dagen. Da vi satt i pausen så kikket han på meg, og da jeg kikket tilbake så smilte han. Det var nesten leit å reise fra jobben... Han skal dessverre ikke jobbe sammen med meg resten av sommeren, men i en annen butikk som er nabo der jeg jobber, så jeg kommer nok til å se han igjen kanskje. Det er kanskje bare jeg som er rar nok til å bli så betatt i løpet av en dag. Kan noen gi meg noen tegn på hvordan jeg kan se om han er interessert? Vi er begge 20 år. Jeg har ikke så mye erfaring med gutter... 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Jeg er også 20, og her er slik jeg gjør det: Vi utveksler telefonnumre, jeg går på fylla og sier jeg er forelsket i ho, hun er drømmejenten min, og skulle ønske hun var der med meg. Hun svarer; jeg har kjæreste. Men "kikking" kan jo også funke. Men jeg er en stirrer, jeg stirrer på alt og alle, av og til for å irritere, andre ganger for å gi dem et smil. Burde forøvrig sies at jeg ikke stirrer OG smiler til en jeg ikke er interessert i. Sup? Det er kanskje bare jeg som er rar nok til å bli så betatt i løpet av en dag. Dette er da ikke rart. Du har vel hørt om kjærlighet ved første blikk? Da er det snakk om å bli betatt ØYEBLIKKELIG, og ikke over en hel dag. Endret 28. juni 2010 av Toppris 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Du har vel egentlig beskrevet hvordan gutter oppfører seg når de er interessert i noe/noen. Problemet er kanskje å finne ut hva de er ute etter. De fleste gutter/menn evaluerer alle jenter/kvinner de møter opp mot potensiell seksualpartner/kjæreste. Hvis du hadde blitt evaluert som uaktuell så er det tvilsomt at han hadde skrudd sjarmen såpass høyt. Menn er ganske enkle sånn. 1 Lenke til kommentar
Gjest malin Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 De fleste gutter/menn evaluerer alle jenter/kvinner de møter opp mot potensiell seksualpartner/kjæreste. Hva må til for å bli oppfattet som en potensiell kjæreste? Det er sikkert forskjellig, men hva må generelt til? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg tror nok også det er litt individuelt. Jeg er nok heller ikke helt rett mann til å uttale meg da jeg ikke har vært 20år på uhmm en 20 års tid. Men sånn generelt for mitt vedkommende så må personen ha noe interessant ved seg, en væremåte som tiltaler meg og at hun er kompatibel i humor og samtaleform. At hun har litt samme interesser er nok også et krav for meg. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Hmm, bedre å prøve å bli bedre kjent med han, og kanskje møte drømmemannen i ditt liv, enn å bare glemme han vel? Hvis du ikke har et proffesjonelt "forhold" til han og det derfor vil ødelegge for jobben din om det skulle skjære seg med han, ser jeg ikke helt hva du har å tape på å bli bedre kjent med han? Ut i fra slik du beskriver situasjonen i førstepost, ser jeg ikke akkurat bort i fra at han er litt betatt av deg Edit: Om han småflørter med deg, ville jeg gjort det samme tilbake. Fryktelig iriterende med jenter du ikke aner hvor du har. Utydelige hint fra dere jenter kan gå oss gutter/menn byer forbi! Lykke til! Endret 29. juni 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Vanskelig å se, men smiling og øyekontakt er gode tegn. Men hvis du vil ha fasitsvaret er det bare å se deg selv i speilet og se om du er digg, for isåfall er han intresert . Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ville tro han er interessert ja Lenke til kommentar
Gjest malin Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Møtte han faktisk i dag da, og han overså meg virket det nesten som. Så det er vel ikke noen vits å gjøre noe mer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Prøvde du å snakke med han da? Lenke til kommentar
Gjest malin Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Prøvde du å snakke med han da? Ja, men han virket ikke så interessert i å snakke på en måte. Han virker som en ganske utadvendt person også, så jeg tror ikke han hadde hatt noen problemer med å prate hvis det var det han ville. Han er sikkert en person som får god kontakt med de aller fleste. Jeg syns bare han var så utrolig flott person, og han la sikkert ikke noe i det. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg hadde min første dag på sommerjobben, og kort fortalt så fikk jeg så utrolig god kontakt med gutten som skulle lære meg opp. Han var så skjønn og morsom, og vi smilte til hverandre, snakket og lo hele dagen. Da vi satt i pausen så kikket han på meg, og da jeg kikket tilbake så smilte han. Det var nesten leit å reise fra jobben... Han skal dessverre ikke jobbe sammen med meg resten av sommeren, men i en annen butikk som er nabo der jeg jobber, så jeg kommer nok til å se han igjen kanskje. Det er kanskje bare jeg som er rar nok til å bli så betatt i løpet av en dag. Kan noen gi meg noen tegn på hvordan jeg kan se om han er interessert? Vi er begge 20 år. Jeg har ikke så mye erfaring med gutter... Hvis du treffer ham igjen, inviter ham med på fest? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det var da kjipt. Kanskje han er sånn som meg og ikke tar et hint om jeg så snubler med trynet først oppi det. :!: Mannfolk kan være rimelig lamme i skolten og må nok ofte få ting forklart i klartekst, spesielt hint av den romantiske sorten. Men det er klart, det kan jo hende karen er opptatt allerede og bare var hyggelig mot deg den gangen. Det er jo ikke kriminelt å oppføre seg hyggelig innimellom. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Husk at det er mange gutter som nærmest gir opp før de har prøvd, og derfor kan unngå deg nettopp fordi de tror de ikke kan få deg. Hvis du dog smiler til han og prøver å snakke med han er det noe annet. Men som sagt, er ikke altid gutter skjønner at du er intresert med mer eller mindre man gjør det veldig åpenbart Lenke til kommentar
Gjest malin Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det som var så rart var at første gangen jeg møtte han, så gikk han i vanlige klær, hadde ikke gjort noe særlig med håret, ingen parfyme... Men i går hadde han på seg finere klær, hadde ordnet håret, luktet helt annerledes. Da jeg møtte han første gangen virket han nesten litt nerdete, men i går gikk det opp for meg at han kanskje er en av de "populære" guttene. Jeg tror ikke han hadde hatt noen problemer med å snakke meg hvis han virkelig ville. Han får sikkert en del oppmerksomhet. I går så kikket han ikke bort på meg engang, ikke i starten i alle fall. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Har det noe å si hvis han ikke er en av de "populære" guttene?? Jeg synes han virker interessert, men kan også hende han ikke er det. Hvis du ikke prøver å snakke med han finner du det aldri ut;) Lenke til kommentar
Gjest malin Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har det noe å si hvis han ikke er en av de "populære" guttene?? Jeg synes han virker interessert, men kan også hende han ikke er det. Hvis du ikke prøver å snakke med han finner du det aldri ut;) Jeg er bare en vanlig jente, ingen grunn til at han skulle like meg noe mer enn noen andre. Jeg vet at jeg ikke finner ut noe med mindre jeg snakker med han, men jeg tror sjansen er så liten. Det er liksom ingen vits i å ta noen risiko. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har det noe å si hvis han ikke er en av de "populære" guttene?? Jeg synes han virker interessert, men kan også hende han ikke er det. Hvis du ikke prøver å snakke med han finner du det aldri ut;) Jeg er bare en vanlig jente, ingen grunn til at han skulle like meg noe mer enn noen andre. Jeg vet at jeg ikke finner ut noe med mindre jeg snakker med han, men jeg tror sjansen er så liten. Det er liksom ingen vits i å ta noen risiko. du har jo ingenting å tape på å spørre han om dere skulle finne på noe. Værste scenario er jo at han sier nei takk. Da har du iallefall prøvd og slipper å gruble mer på det. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) De fleste vanlige gutter vil ha en vanlig jente Ikke alle gutter blir kjempe flørtete og innpåslitne med en gang de ser en søt jente, bare så det er sagt. Hvis du er redd for at dette skal gjøre det vanskelig å gå på jobb i ettertid skjønner jeg deg dog veldig godt! Endret 2. juli 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Gjest malin Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Han jobber der fast, men det er bare sommerjobb for min del så det har ikke noe å si. Problemet er at vi ikke jobber sammen mer. Han jobber i en annen butikk 100 m bortenfor. Jeg vet ikke hvordan jeg skal opprette kontakt eller opprettholde den. Jeg syns det blir for drøyt å sende en sms for eksempel. Vi har en egen jobb-mail da. Jeg kunne kanskje sendt noe på den, men jeg tviler på at han sjekker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå