IntelAmdAti Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 er det noen nye singleplayer spill til pc ute nå som er verdt å spille? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 gta: vice city er ganske bra. ellers syns jeg rise of nations var ganske bra, og fant nettopp frem the dig.. meget bra, det også. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 GTA VC Det ruler, men jeg er lei av det nå Lenke til kommentar
Corn Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Etter diverse tråder som dukket fra februar fra gamer forumet, så tror jeg at jeg kan bekrefte at evil_snowman har spillt GTA VC, og det da derfor ikke er noen vits i å foreslå det. (Selv om det er et bra spill) Am I right? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 vc er gøyt det, like gøy som samtilige ps2 spill og porter. jeg laster ned demo til rise of nations nå, er det flere demoer jeg bør laste ned? jeg har sof2 sp demo, jeg hørte det hadde veldig realistisk damage-effekter så jeg må jo prøve det men jeg vet ikke hvor jeg slår på blod i spillet. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 jeg har sof2 sp demo, jeg hørte det hadde veldig realistisk damage-effekter så jeg må jo prøve det men jeg vet ikke hvor jeg slår på blod i spillet. Du har vel den sensurerte demoen men det burde vel finnes en liten patch som aktiverer blodet igjen, se på google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå