screenman Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 For rundt 2 uker siden begynte jeg å bruke pudder for første gang. Jeg begynte å bruke det på grunn av at jeg var lei av urenhetene og kvisene i fjeset, til info er jeg også en gutt på 16, som bryr seg mye om utseende. Pudderet jeg bruker er dette: http://www.dragenshule.no/shop_item.cfm?id=5618&path=20,309 Jeg bruker det nå forsatt, men det jeg har merket er at jeg får en del mer urenheter og kviser av det. Det jeg leter etter er et pudder som dekker veldig bra, får huden til å virke naturlig og som man får minst mulig urenheter og kviser av. Er det et pudder noen vil anbefale? Hvilket pudder bruker dere selv, og mener om det? Helst et som jeg kan kjøpe på nettet og få i posten. Så jeg er veldig takknemlig for tips til nettbutikker som selger det. Takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ikke kjøp fra Dragenshule, vertfall. De har ikke noe utberedt sminke utvalg, og har sitt eget produkt. (som jeg har brukt selv, og vet det finnes mye bedre)! Her kan du finne noen pudder (som jeg har hørt er veldig bra), og det koster bare 16,- Og ett tips til uren hud;- om du bruker såpe i fjeset når du dusjer, burde du kutte det ut. Bruk rent vann, og kjøp en såpefri (f.eks intimsåpe), som du kan bruke kanskje en dag i uken. Ellers er det bare å søke på nett etter mat som øker urenthet, og kutte det ut om det er noe du spiser ofte. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Sliter du med kviser, kan du ta en titt her Litt uoversiktlig tråd, men anbefaler deg å ta turen til legen din for å se på behandling. Kviser er et stort problem i dagens samfunn og for mange er det antibiotika og sterkere saker som må til! Clearasil og andre fjortiss produkter hjelper like mye som Sandra her sier, mild såpe. Jeg ville begrenset bruken av sminke hvis du har uren hud, iallefall være flink å fjerne alt og la huden få puste! Men har hørt at naturpudder(?) skal være bra og gjør at huden ikke blir kvalt på samme måte som vanlig pudder gjør. Så se etter dette. Litt sånn som slutten av visa, hvis du sliter med uren hud. Få bukt med problemet, ikke skjul det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå