DrHawkins Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Da er det min tur til å spørre om litt hjelp Jeg har vært på utkikk etter et ordentlig bra trådløst headsett, jeg har kikket en god del i butikker rundt men finner lite som passer meg bra. jeg kan gjerne ha mikrofon med Det går au ann med ledning men da må ledningen være veldig lang for jeg er så forbanna lei av å snuble i den helvettes ledningen hele tida jeg er ute etter http://www.komplett....aspx?sku=582491 noe alla disse.. gode store myke til ørene og med kraftig lyd og bass. god batterilevetid. (helst 1 dag i strekk) pris: helst under 1000kr noen som vet om noen som er veldig gode etter mine krav? Endret 28. juni 2010 av DrHawkins Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Om du ikke har gjort det kan du jo se igjennom dette - Sennheiser RS 130 - Sennheiser RS 140 En annen løsning kan være å kjøpe det headsettet som passer deg best (F.eks. PC 350) og anskaffe Bluetooth-sender og Bluetooth-mottaker. Endret 29. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 jeg har ikke søkt på nett enda fordi jeg ville høre om det var noen som hadde noen anbefalinger før jeg starta med det de sennheiserene ser dritgode ut og er tatt med i betrakting betydelig Hvis ingen andre har testet og kan anbefale noe skal jeg ta en titt rundt om kring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå