Gå til innhold

Hva passer til mp3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger noen plugger til mp3 spiller. Noen små som ikke stikker så langt ut av øret og gir god lyd.

Noen forslag?

Hvilke prisklasse er det snakk om?

Hvilke lydbilde ønsker du? Liker du mye bass, eller klar diskant?

Har du teste slike, eller noe som ligner. Syntes "buds"er sykt digg og de isolerer ganske bra så du hører ikke noe annet enn musikken :) Digg hvis du kjører buss med motor støy og folk som skråler i bussen.

Skullcandy er nok ikke den produsenten som lager de beste lydproduktene :p

Om lydkvalitet er viktig er det lurere å se på produsenter som AKG, Sennheiser eller Beyerdynamic.

Noen konkrete forslag:

- Sennheiser CX300-II

- AKG K 330

- AKG K 340

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

Hadde kjøpt Beats by Dr. Dre - In Ear

Kjøpte disse selv i vår og er Kjempefornøyd (med stor K). Hadde aldri drømt om en sånn dyp lyd i noe så smått som det pluggene er.

Når det er sagt, så er de nok noe større enn tidl. forslag, men du har virkelig så mye igjen for det at det er de virkelig verdt!

De sitter veldig godt i øret, og blokkerer bra annen lyd.

Må innrømme at jeg har merka nakkehåra reise seg (av begeistring) når jeg satte på den rette musikken! Har jo også hatt mange øreplugger igjennom tidene (ikke de billigste heller), men ingenting kan måle seg med disse.

Nå vet jeg jo ikke hvor du befinner deg i verden, men jag hadde nok, om jeg var deg, dratt på et sted som Elkjøp eller Lefdal, der de har sånn 30 dagers "ikke fornøyd" - garanti, så er det jo bare å prøve og levere inn igjen om du ikke skulle vært fornøyd.

Det er ikke noe problem har jeg erfart. kjøpte hjemmekino anlegg for et par år siden og prøvde vel en 4 - 5 forskjellige tror jeg før jeg fant den rette, og det var bare å kjøpe og levere inn om det ikke stod til forventningene

Lenke til kommentar

Beats by Dr.Dre har grei lydkvalitet, men ikke om man ser det i forhold til prisen. Jeg har ikke prøvd akkurat de proppene der, men mitt inntrykk av Beats by Dr.Dre er at bassen er overdreven sammen lignet med resten av lydbildet.

Jeg ville heller satset på AKG, Sennheiser, eller Beyerdynamic, som ikke er så overpriset som produktene til Beats by Dr.Dre og BOSE.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...