Gå til innhold

Bestille klær fra USA


Anbefalte innlegg

Hei. :) Jeg har planer om å bestille meg noen klær fra USA, nærmere bestemt Eastbay. Problemet er at jeg er veldig usikker på størrelser. Det jeg trenger å vite er litt om str. på overdeler, som t-skjorter og gensere, hovedsakelig t-skjorter. Dette går vel for det samme her i Norge, så regner med at det gjør det over dammen også. Har søkt litt rundt, men ikke fått noe bra svar. Jeg bruker hovedsakelig M, S kan gå om det er litt stort i størrelsen. Vil M i USA tilsvare det samme som her i Norge. Har funnet noen sider som konverterer størrelser, men det er kun tre alternativer i tillegg til de amerikanske. Det er UK, som blir 34, og European/Continental og Japan som begge blir 91. De europeiske størrelsene er da altså ikke det jeg er vant med fra her hjemme. Noen som kan hjelpe meg?

 

Skal også kjøpe en boardshorts, regner med at 30 eller 32 inches her er samme måleenhet som vi bruker på bukser her i Norge, ettersom tallene er like? :p

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forhold deg til UK størrelser. Og inches i buksestørrelse er også riktig.

Men husk at amerikanske størrelser ofte er større. Selv amerikansk XS kan være for stort til meg f.eks.

Du kan jo også spørre om de kan måle for deg? Synd at ikke flere nettbutikker legger ut mål på plaggene, skoa etc. de selger.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Takk for svar, men hvordan skal jeg kunne forholde meg til UK størrelser når jeg ikke vet hva jeg bruker der? Kan jo se om jeg finner noen konverteringssider med norske str. til UK. Og hva bruker du her i Norge hvis XS kan være for stort i USA?

 

Tror du jeg vil gjøre lurt i å bestille t-skjortene i S?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...