Gå til innhold

Produktiv gjeng på hw.no

Anbefalte innlegg

Det skal mer til for å holde en webside oppe enn å bare slenge ut noen release-nyheter noen ganger i uka hw! Eller, det skal jo ikke det, men jeg synes det...

For tiden ligger det 3 (TRE) tester på hovedsiden, av 31 saker. Jeg har ikke store krav til en test, en billig datamus fra logitech, et 2.1 høyttaler system fra creative, bare fortell hva det duger til, og vær raus med karakteren 1 takk :)

Nyheter om "nye" skjermkort i 4xx serien og midrange kort fra amd er helt unyttig informasjon, det samme er eksterne harddisker med "friskt" design. Hvem i huleste vil ha en ekstern harddisk med ghetto-nigguah skrift i høyglans-rød og glins på siden? Greit nok at hw.nettverket blir yngre og yngre, men det får da være måte på. Hva med å ta sikte på for eksempel 5 tester i uka eller noe? sånn at det blir en hver dag utenom helga, dere skal jo ha pils dere og såklart.

Så oppsummert: flere tester og mindre tull takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tester er ekstremt tidskrevende. Å forlange 5 tester i uken er helt urealistisk.

Mens vi er inne på saken, så synes jeg at hw.no bør bare fjerne "Tv og projektor" delen av Tester. Der har dere kunn 4 stk, og ut av det 4 er 3 av dem fra 2008, og 1 fra 2007! Virker som om dere droppet å teste "bilde" siden av hardware.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Som en seimi-offisiell tilbakemelding kan jeg i det minste si litt om saken, som B-real sier så er et par folk på ferie i skrivende stund.

Lyd- og bilde-saker tilhører Audiovisuelt.no, derav få slike tester her hos oss. Der finner du 17 tester av TV-er og projektorer fra April 2008 og frem til i dag, og mer kommer. At kategorien fortsatt ligger her på hardware.no var riktig nok litt spesielt.

http://www.audiovisu...ster/?catId=167

Skjermkort-saker, i likhet med hovedkort og prosessorer, er blant de sakene som faktisk blir lest best, så noen må da like slike nyheter.

En test tar alt mellom 3 og 12 rene arbeidstimer. Desverre er det slik at det er en god del administrasjon inne i bildet, så når man snakker om arbeidsdager så tar det i snitt en dag å skrive en test, fra start til slutt (8 timers arbeidsdag). Enkelte testperioder, slik som tastaturer og skjermer krever at vi benytter produktet over tid, og det er ikke tatt med i disse tallene.

Fra sommeren i fjor og frem til i dag, bortsett fra perioden mellom 11. og 25. mai da vi oppdaterte skjermkorttestbenken, ble det lagt ut et sted mellom 3 og 5 tester i uka. Frekvensen her avhenger i stor grad av hvor mange skribenter som har mulighet til å skrive i løpet av en gitt periode. Det store målet vi har er å kunne legge ut tester daglig, gjerne også i helgen. Resurser har blitt litt fordelt den siste tiden, noe vi håper at med tiden (type mot høsten) lar oss gjøre dette. Vi ønsker flere tester på forsiden like mye som dere :-)

Dette er bare ment som en klartgjøring, og ingen unnskyldning eller noe i den retningen. Flere tester på forsiden er ett av hovedfokusene våre, noe vi vil jobbe mer med så fort ferie- og pappaperm-avviklinger er over. Akkurat når det gjelder ferieavvikling sikter jeg ikke bare til at vi må ta ferie, men at også produsentene gjør det. Det lanseres ferre produkter om sommeren, og det er langt vanskeligere å huske tak i testprodukter.

Så, jeg er enig, flere tester på forsiden er definitivt ønskelig. Jeg kan si at mer vil komme - men det store "støtet" kommer ikke før etter sommeren :-)

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...