Nilsen Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Philips kan by på mye godt, men de mangler fortsatt litt. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 I likhet med de fleste skjermer er dette for lav oppløsning for skjermer av denne størrelsen. Det er på tide at dere slutter å mase om HDMI-kontakter i testene deres, de som bruker HDMI kan bruke en overgang, bildesignalet er det samme! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Skjermen er altså utformet med sideforholdet 16:10, noe som betyr at du har litt mer arbeidsrom i høyden sammenlignet med mange av enhetene som markedsføres som HD-skjermer [...] Hver eneste kvadratcentimeter med piksler teller, og dette lille ekstra betyr mindre skrolling når man jobber med kontoroppgaver eller bilderedigering.En 16:9 skjerm med 1920x1080 har 30 pixler mer i høyden enn denne skjermen, så jeg ser ikke helt hva forfatteren vil fram til her. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 I likhet med de fleste skjermer er dette for lav oppløsning for skjermer av denne størrelsen. Det er på tide at dere slutter å mase om HDMI-kontakter i testene deres, de som bruker HDMI kan bruke en overgang, bildesignalet er det samme! 1+ Personlig ser jeg ikke poenget med HDMI på en enhet som ikke har høyttalere! Lenke til kommentar
saivert Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 HDMI er uansett ikke en PC tilkobling sånn sett. Greit den er på skjermkort da du kan koble til TV/receiver og bruke PC som HTPC men på skjermer er det litt meh... Kunne godt hatt DisplayPort men! Lenke til kommentar
SVD Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 @martin808 Denne skjermen har høyttalere.. på min Samsung T240 er det ingen høyttalere men en lyd-utgang som jeg har hatt bruk for flere ganger, så HDMI inngang er ikke bortkastet for meg i alle fall. (feks. for koble en Xbox på skjermen) Lenke til kommentar
G Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Mangler denne skjermen moderne bakgrunnsbelysning med LED's? Fordelen med LED-bakbelysning er at en sparer noe strøm. Skjermen kan vel lages ennå smalere også, stemmer ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå