RoXxW|LLe Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei Er det noen her som har dette kabinette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=PC65BUSB Viss ikke anbefaler dere det ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Lian Li er bra og kan annbefales Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvis du ser på bunnen av microplex sia (hvor kabinettet er) så er det linker til en del tester. Kan jo være en ide å lese de :wink: Lenke til kommentar
alexio Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 har faktisk AKKURAT identisk... men etter å ha undersøkt litt fant jeg ut at Quad.no selger det til 400-500 kr mindre.. (overaskende nok siden de vanligvis har ganske høyt prisede varer) Jeg anbefaler det på det sterkeste, har aldri opplevd problemer på noen måte, god plass og alt sånt.. eneste minus er plasseringen av hdd'ene, som stopper for den friske lufta (jeg vet det skal kjøles, men det ødelegger kabinettemp). --alexio Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 har faktisk AKKURAT identisk... men etter å ha undersøkt litt fant jeg ut at Quad.no selger det til 400-500 kr mindre.. (overaskende nok siden de vanligvis har ganske høyt prisede varer) Jeg anbefaler det på det sterkeste, har aldri opplevd problemer på noen måte, god plass og alt sånt.. eneste minus er plasseringen av hdd'ene, som stopper for den friske lufta (jeg vet det skal kjøles, men det ødelegger kabinettemp). --alexio Det er en enkel løsning på det, flytt hd ene opp under floppy der er det plass til 2 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå