Nians Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Hei. Jeg har drevet på å trenet i 1 uke nu og gått ned 4kg. Er det sunt å gå ned så pass mye? Jeg driver på å trene mellom 40-60min hver dag Kosthold: Kylling Tunfisk Smoothie (Frosne bær, Skummet melk, og yogurth) Grovt brød Salat Vann Skummet melk Hvor stor sannynelighet er det at kroppen forsetter å miste 4kg hver uke? Jeg har et mål å gå ned 20kg. Takk for alle svar. Endret 28. juni 2010 av Nians Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Kommer an på mengden du inntar. Så lenge du er over ditt daglige kaloribehov vil du gå opp i vekt, er du under går du ned. Kosthold er ikke rocket science! Endret 28. juni 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Nians Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Kommer an på mengden du inntar. Så lenge du er over ditt daglige kaloribehov vil du gå opp i vekt, er du under går du ned. Kosthold er ikke rocket science! Men er det sunt å gå ned 4kg på kort periode? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kor tung og høg er du? Tar du i betraktning vann og avføring når du veg deg? det greiaste er å vege seg om morgonen etter å ha vore på do. Lenke til kommentar
r1hunter Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Om det er sunt eller ikke å gå ned 4 kilogram på 1 uke, kommer helt an på hvor mye du veier og om du har trent lenge. Hvis du veier "mye" i forhold til kroppshøyden og ikke har trent for å gå ned i vekt før, er det slett ikke usunt. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Men hva så er sansynligheten for å gå ned 4kg i fett da? Slik jeg har forstått det så er 1kilo kroppsfett 7000kcal, og om jeg bomer så er det hvertfall 9000kcal. Altså vil 4kilo fett være 28000-35000kcal med underskudd. Så kan jeg spørre deg om, har du hatt 28000kcal (4000kcal) underskudd hverdag? Om du ikke er 200kilo overvektig og spiser rundt 20000kaloirer om dagen, så er det mulig. Du har helt sikkert gått ned %20-30 fett (hvis du har hatt 1000kcal underskudd hverdag) og resten vil jo være vann og annet lort. Endret 3. juli 2010 av Pijus Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er sikkert bare vann og glykogen du har mistet. Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har opplevd å ha "gått ned" 4 kg fra kveld til følgende morgen (mye mat og drikke etterfulgt et par heftige do-besøk) så ville ikke ta dette så alvorlig, med mindre du har målingene på stell og er sikker på at det er bare kroppsmasse du har mistet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Hvis du er ganske stor (det er du vel siden 20 kg er målet) og akkurat har begynt å trene, er det ikke noe rart med det. I lengden skal det ikke gå så fort, men det er ikke noe å bekymre seg for. Du har fått en bra start, lykke til videre! Endret 4. juli 2010 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå