SindreGB Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 litt skuffende, men det er vel ikke så mange yrkes-snipere som bruker boltrifler uansett Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 I det amerikanske militæret er bolt rifle typer fremdeles den mest vanlige til sniper roller. En sniper i ett eget lag med en spotter må ikke blandes sammen med marksman som jobber i og støtter lag med annet infanteri. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Arrgh, jeg hadde håpet dette ble bra. Som gammel skytter i ungdomstiden ender jeg ALLTID opp som sniper på spill, og elsker å ligge å vente på byttet. Liker til og med det der gamle jaktspillet som kom for mange år siden Men finnes det noen andre halvveis dugelige spill hvor du hovedsaklig skal snipe? Jeg husker enda det første brettet på det første Hitman-spillet hvor du skulle rigge deg opp på taket og vente på et møte i en bodega, for så å likvidere den ene og forsvinne. Herlig! Jeg vil ha mer av dette! Desverre syntes jeg dette AI-greiene er håpløse i neste alle spill. Jeg syntes alltid jeg ligger flat i skjul i høyt gress, fyrer av ett velplassert skudd uten å røre meg, og likevel vet ALLE hvor du er. Bortsett fra i Modern Warfare 1&2, hvor du kan krype mellom beina på russerne uten at de ser deg... Er bare LITT realisme for mye å forlange?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg