Butch Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg ser at Samsung Galaxy S er kommet til Norge, men kun med 8 GB. kommer ikke 16GB versjonen til Norge, eller er det kun Galaxy S Pro som får 16GB?? Noen som vet noe???? Lenke til kommentar
Deachir Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei! Det står at det finner 16GB Galaxy S på Samsung siden. http://www.samsung.com/no/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-I9000HKDXEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=spec&fullspec=F Jeg har selv lyst på 16GB. Håper den kommer til Norge snart. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg har forstått at 16GB versjon kun skal selges via nettleverandører med bindingstid ? og at det er kun 8GB versjoenn som er tilgjengelig i løs vekt ? Stemmer dette for Norge når 16GB versjoen kjem til Norge for Norge ? Lenke til kommentar
Mads Olsen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg spurte Samsung Electronics Nordic: <Hei! <Jeg vet Galaxy S i9000 med 8 GB internminne nå er til salgs i Norge. Når kommer 16 GB-versjonen? <Vennlig hilsen Mads Olsen Samsung svarte: <Hei <Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic. <I dagsläget finns inga planer på att lanseradenna version av telefonen <på den Nordiska marknaden. <Med vennlig hilsen <Christofer <Samsung support <Tel: 815-56 480 Samsung Electronics Nordic Lenke til kommentar
Butch Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg spurte Samsung Electronics Nordic: <Hei! <Jeg vet Galaxy S i9000 med 8 GB internminne nå er til salgs i Norge. Når kommer 16 GB-versjonen? <Vennlig hilsen Mads Olsen Samsung svarte: <Hei <Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic. <I dagsläget finns inga planer på att lanseradenna version av telefonen <på den Nordiska marknaden. <Med vennlig hilsen <Christofer <Samsung support <Tel: 815-56 480 Samsung Electronics Nordic Da er den saken oppklart! Takk for det Mads! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå